וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אחרי בניה ברבי, גם ישי ריבו, חנן בן ארי ונינט סירבו לטקס של מירי רגב

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 23:45

לפי פרסום של "ערב טוב עם גיא פינס", מארגני הטקס הממשלתי מנהלים מגעים מתקדמים מול עדן בן זקן, שולי רנד ואמיר דדון. במקביל, מארגני הטקס של משפחות נרצחי 7 באוקטובר ביקשו משלמה ארצי ואביב גפן להופיע

השרה מירי רגב על ההיערכות לטקס הממלכתי: "מתעלמת מרעשי הרקע"/תדמית

אחרי בניה ברבי, גם ישי ריבו, נינט וחנן בן ארי סירבו להופיע בטקס הזיכרון לטבח 7 באוקטובר שמארגנת השרה מירי רגב, ומעורר ביקורת נוקבת בקרב משפחות הנרצחים והחטופים - כך דווח הערב (שני) בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12. עוד דווח כי מארגני הטקס מנהלים מגעים מתקדמים מול עדן בן זקן, שולי רנד ואמיר דדון. בשבוע שעבר דווח כי הזמר בניה ברבי סירב אף הוא להופיע בטקס.

במקביל, כך דווח בתוכנית, מארגני הטקס של המשפחות פנו לזמרים שלמה ארצי ואביב גפן כדי שיופיעו בו, אך הדבר טרם נסגר. אתמול פורסם כי המגישה רותם סלע תנחה את הטקס לצד חנוך דאום. מטעם מארגני הערב נמסר אתמול: "הערב יהיה של ועבור הקהילות והמשפחות שעולמם חרב בשבעה לאוקטבר, ערב של זיכרון אבל גם של תקווה לעתיד אחר, ולימים יפים יותר. ישראלים מכל הגוונים ומכל המגזרים יבואו יחד לפארק הירקון כדי להיות ביחד, כדי לחבק. כדי להאמין שאפשר אחרת.

ישי ריבו פסטיבל ספיריט. עזרא לוי,
ישי ריבו פסטיבל ספיריט/עזרא לוי

הסערה סביב הטקס הטעון גברה בעקבות מסיבת העיתונאים של שרת התחבורה מירי רגב, שמונתה לתפקיד השרה האחראית על הטקס מטעם הממשלה. במסיבת העיתונאים היום אמרה רגב כי היא "רואה בהחלטה לקחת על עצמי את הובלת הטקס שליחות ציבורית, מבלי שאנשים יודעים את העובדות, ובכל זאת אני ממשיכה, רואה את החשיבות ומתעלמת מהרעשים, ברגישות ובכובד ראש כפי שעשיתי". השימוש שלה במילה "רעשים" לביקורת שנשמעה מהיישובים שהותקפו בטבח, כמו גם התבטאויות נוספות מאותה מסיבת עיתונאים, עוררו ביקורת ציבורית נרחבת. קיבוצים ויישובים רבים באזור עוטף עזה כבר הודיעו כי אין בכוונתם להשתתף בטקס ולשתף עמו פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully