וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולי רנד מסתייג מהטקס של רגב, שבו הוא צפוי לשיר: "מעורר מחלוקות, חייבת להיות פשרה"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 17:28

בפוסט באינסטגרם אישר רנד כי הסכים לפנייה להשתתף בטקס שמארגנת שרת התחבורה, אולם אמר כי בימים האחרונים הבין שהוא "מעורר אמוציות ומחלוקות עצומות", וכי הוא "מתפלל שתימצא פשרה, שתאפשר לכולנו להתייחד עם הכאב ולזכור את הנופלים".

השרה מירי רגב על ההיערכות לטקס הממלכתי: "מתעלמת מרעשי הרקע"/תדמית

הזמר שולי רנד אישר היום (שלישי) בעמוד האינסטגרם שלו כי אכן הסכים לפניה להופיע בטקס הזיכרון לטבח 7 באוקטובר שמארגנת שרת התחבורה מירי רגב, אך הביע הסתייגות ממנו בשל "האמוציות והמחלוקות שהוא מעורר".

"אחים ואחיות, לפני כחודש פנה אלי הבמאי רן צחור וביקש את השתתפותי בטקס לציון השביעי באוקטובר ושאבצע תפילה להצלחת העם המוכה והחבול שלנו. מאז השביעי באוקטובר השתתפתי באין סוף אירועים לזכר הנופלים ולמען החטופים, כשהקו המנחה אותי הוא שבכל מקום שאני יכול לתרום בו ממה שחנן אותי האלוהים, לשיר לשמח לנחם ובעיקר לאחד ולחבר את הקרעים, אני שם. כך גם חשבתי שיהיה גם הטקס הזה", כתב רנד.

"בימים האחרונים הבנתי שמדובר בטקס שמעורר אמוציות ומחלוקות עצומות. אני רואה במחלוקת שבנינו שורש כל הרע והמסוכן וכל מרכז פעילותי כאדם וכאומן היא ליצר חיבורים בין כל קרעי העם שלנו. חייבת להימצא פשרה, ואני מתפלל שאכן תימצא, שתאפשר לכולנו להתייחד עם הכאב ולזכור את הנופלים", הוסיף.

אתמול פורסם בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כי בטקס צפויים, מלבד רנד, להופיע גם עדן בן זקן ואמיר דדון. עוד דווח כי בניה ברבי, ישי ריבו, נינט וחנן בן ארי סירבו להצעה זו.

במקביל, כך דווח בתוכנית, מארגני הטקס של המשפחות פנו לזמרים שלמה ארצי ואביב גפן כדי שיופיעו בו, אך הדבר טרם נסגר. שלשום פורסם כי המגישה רותם סלע תנחה את הטקס לצד חנוך דאום.

שולי רנד בהלוויתו של נועם אשרם בבנימינה, 17 בינואר 2024. שלומי גבאי
שולי רנד בהלוויתו של נועם אשרם בבנימינה, 17 בינואר 2024/שלומי גבאי

הסערה סביב הטקס הטעון גברה בעקבות מסיבת העיתונאים של שרת התחבורה מירי רגב, שמונתה לתפקיד השרה האחראית על הטקס מטעם הממשלה. במסיבת העיתונאים היום אמרה רגב כי היא "רואה בהחלטה לקחת על עצמי את הובלת הטקס שליחות ציבורית, מבלי שאנשים יודעים את העובדות, ובכל זאת אני ממשיכה, רואה את החשיבות ומתעלמת מהרעשים, ברגישות ובכובד ראש כפי שעשיתי". השימוש שלה במילה "רעשים" לביקורת שנשמעה מהיישובים שהותקפו בטבח, כמו גם התבטאויות נוספות מאותה מסיבת עיתונאים, עוררו ביקורת ציבורית נרחבת. קיבוצים ויישובים רבים באזור עוטף עזה כבר הודיעו כי אין בכוונתם להשתתף בטקס ולשתף עמו פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully