וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאית והמפיקה מיכל ויץ מונתה למנהלת האמנותית החדשה של פסטיבל דוקאביב

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 11:08

ויץ ("קופסה כחולה") תחליף את קרין ריבקינד סגל, שכיהנה בתפקיד בשמונה השנים האחרונות, והודיעה לפני כחודשיים על פרישה

מיכל ויץ. Eyal Tagar,
ויץ/Eyal Tagar

מיכל ויץ תהיה המנהלת האמנותית החדשה של פסטיבל דוקאביב - כך הוכרז היום (רביעי). ויץ תחליף בתפקיד את קרין ריבקינד סגל, שכיהנה בתפקיד בשמונה השנים האחרונות, והודיעה לפני כחודשיים על פרישה.

ויץ היא במאית ומפיקה ודוקמנטרית. סרטה "קופסה כחולה" זכה בפרס התחקיר בפסטיבל דוקאביב לפני שנים אחדות, וכמפיקה היא חתומה על סרטים כמו "הקיר" של מורן איפרגן, שזכה בפסטיבל דוקאביב בשנת 2017, "רוצה לב" של נתן רושנסקי שהתחרה השנה בפסטיבל ירושלים, ו"עוד נחזור לרקוד", סרטו של יריב מוזר על מסיבת הנובה שישודר בקרוב בטלוויזיה. היא בוגרת בית הספר לקולנוע סם שפיגל בירושלים. לאחרונה ניהלה את המחלקה הדוקומנטרית בחברת "סלוצקי אפיקי תקשורת", ובעבר שימשה מפיקה ראשית בערוץ HOT8 וכחברת הנהלת הפורום הדוקומנטרי בישראל.

לימור אהרונוביץ', מנכ"לית עמותת דוקאביב, מסרה: "אני מברכת את מיכל ובטוחה שתביא ערך וצבע משלה ותוביל את צוות התוכן המעולה והיצירתי של דוקאביב להצלחות חדשות. אני רוצה להודות לקרין ריבקינד סגל, המנהלת האומנותית הפורשת, שבמהלך שנות כהונתה תרמה להפיכת הפסטיבל לשם דבר בארץ ובעולם, וכאחד האירועים המשמעותיים עבור היוצרים הישראליים. אני מאחלת לה הצלחה רבה בדרכה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully