וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה לא אומר לי מה לעשות!": הפיצוץ בין די-ג'יי ופרידה יוביל לפרידה?

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 14:47

בצל התחושה של די-ג'יי שלפיה פרידה לא מפסיקה את הפלירטוט של שילה, השניים קיימו שיחה קשה. פרידה: "אתה לא מעניש אותי בשתיקה. אני לא מתחברת לשפה הזו". די-ג'יי: "לא הכול סובב סביבך". צפו

פרידה ודיג'יי די-ג'יי/רשת 13

די-ג'יי ופרידה - הסוף? בצל התחושה של די-ג'יי, לפיה פרידה לא מפסיקה את הפלירטוט של שילה, השניים קיימו שיחה קשה שבה די-ג'יי אמר לה שזה בניגוד למה שהם סיכמו ביניהם.

"אני לא אוהבת את השיחה מהלילה, לא אוהבת שאתה מעניש אותי בשתיקה, לא מתחברת לשפה הזאת שאתה יושב בכוונה עם האנשים שאני לא איתם בטוב". היא אמרה לו. "אתה לא מעניש אותי ואתה לא אומר לי מה לעשות".

די-ג'יי מצדו השיב: "לא הכל סביבך. לא הכל סביב פרידה. אני לא פה? אני לא מרגיש דברים?". די-ג'יי שאל את פרידה אם היא משחקת איתו, ובתשובה ענתה: "אתה לא מבין שאני שואלת את זה כדי שתגיד לי 'אני אוהב אותך'". הוא ענה: "אני עדיין לא שם כדי להגיד את המשפט הזה. את נפגעת כי אני לא יכול להגיד?", ושאל אם היא לא רואה שיש לו רגשות מעבר. בנוסף אמר: "לא התנהגתי כמו שאני מתנהג אלייך למישהי בחיים".

צפו למעלה בשיחה

"האח הגדול", 7 באפריל 2024. רשת 13, צילום מסך
הסוף? פרידה ודי-ג'יי/צילום מסך, רשת 13

מוקדם יותר התייעץ די-ג'יי עם הבנים על היחסים עם פרידה, בצל החשד שלו ששילה מפלרטט איתה - ועל הדרך עוקץ אותו. "כשישבנו בשולחן ואני מחבק אותה, והוא מולנו אומר שהעיניים של פרידה מכניסות ללונה פארק". הוא סיפר עוד ששילה שלח לה נשיקה באוויר והיא שלחה לו בחזרה, ואמר: "הרגשתי בגידה קלה במילים שאמרתי לה, שהיא לא כיבדה". אור שואל: "אתה מרגיש שהוא מנסה לעקוץ אותה ושהיא נותנת לזה יד?". דיג'יי השיב שכן, והוסיף שהם לא דיברו מהבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully