וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי ריבו על הטקס של מירי רגב: "סירבתי בגלל התחייבות אחרת, ופירשו זאת כבגידה"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 14:41

בפוסט שפרסם באינסטגרם הבהיר המוזיקאי שהסיבה שבגללה לא יוכל להשתתף בטקס שעליו אחראית השרה מירי רגב היא התחייבות קודמת למשפחות שכולות שביקשו ממנו לשיר להן ביום השנה לטבח: "לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים"

בווידאו: ישי ריבו בתיאטרון ירושלים/צילום: שרה לוי

המוזיקאי ישי ריבו הבהיר היום (חמישי) כי כל הטענות שלפיהן סירב להשתתף בטקס הממלכתי לציון שנה לטבח 7 באוקטובר, אינן נכונות. בפוסט שפרסם באינסטגרם הבהיר שהסיבה שבגללה לא יוכל להשתתף בטקס שעליו אחראית השרה מירי רגב היא התחייבות קודמת למשפחות שכולות שביקשו ממנו לשיר להן ביום השנה לטבח.

"אמש כבר בתחילת הצהריים התחלתי לקבל הודעות מכמה חברים שכתבו עלי כותרות כאלה ואחרות ושיש תגובות לא נעימות של אנשים וזה בלשון המעטה. ואז בערב בביקור אצל ההורים היקרים שלי, התחלתי לקבל הצפה של הודעות וצילומי מסך והאמת? חשכו עיני. כשהשקר הופך לאמת מוחלטת זה מפחיד אותי ממש. אז הנה האמת.

"לפני כשבועיים הרבה הרבה לפני שהסערה החלה או שמישהו בכלל עסק בזה בתקשורת והחל דיבור על טקס נוסף, קיבלנו פנייה ממארגני הטקס הממלכתי, לבדוק אפשרות של השתתפות. בשלב הזה כבר היינו מחויבים לכמה משפחות שפנו אלינו לפני חודשים רבים שנבוא להיות איתם ולהשתתף בזיכרון האישי והכואב שלהם.

"לאורך כל החודשים הקשים שכולנו עוברים, הבנתי והרגשתי שאין תחליף למפגשים האישיים, להסתכל בעיניים של אנשים מופלאים, אציליים, שאיבדו את היקר מכל ומזמן גמלה בליבי החלטה לעשות השתדלות ולהיענות כמה שרק אוכל לבקשות הרבות שמגיעות. זאת גם הייתה מראש הבחירה שלי ביום הכל כך קשה, לנסות לחבק כמה שיותר קרוב את האנשים וכאבם. כשענינו כך להפקת הטקס, לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים (ואולי זו באמת הזדמנות לבקש מאיתנו - כולנו, להיות קצת יותר זהירים עם משפטי השדה שמתחוללים ברשתות בלי לשמוע את הצד השני, נראה לי שאם היה לי חשבון פעיל בימים אלו כנראה שזה גם היה פוגע לי בבריאות). אוהב אתכם, אוהב את עם ישראל, אוהב את מדינת ישראל, יודע בוודאות שעל אף החושך והשקר אנחנו בכיוון הנכון והטוב ינצח בעזרת ה'".

השבוע פורסם כי אחרי בניה ברבי, גם ישי ריבו, נינט וחנן בן ארי סירבו להופיע בטקס הזיכרון לטבח 7 באוקטובר שמארגנת השרה מירי רגב, ומעורר ביקורת נוקבת בקרב משפחות הנרצחים והחטופים. עוד דווח כי מארגני הטקס מנהלים מגעים מתקדמים מול עדן בן זקן, שולי רנד ואמיר דדון. השבוע אף פורסם כי המגישה רותם סלע תנחה את הטקס לצד חנוך דאום. מטעם מארגני הערב נמסר: "הערב יהיה של ועבור הקהילות והמשפחות שעולמם חרב בשבעה לאוקטבר, ערב של זיכרון אבל גם של תקווה לעתיד אחר, ולימים יפים יותר. ישראלים מכל הגוונים ומכל המגזרים יבואו יחד לפארק הירקון כדי להיות ביחד, כדי לחבק. כדי להאמין שאפשר אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully