וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב טוב שווייץ: זו העיר שתארח את אירוויזיון 2025

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 11:07

באזל נבחרה לארח את אירוויזיון 2025, לאחר שהצעתה הועדפה על פני ז'נבה. ההחלטה באה בעקבות זכייתה של שוויץ באירוויזיון 2024 במאלמו, שבדיה. ישראל, שסיימה במקום החמישי בתחרות האחרונה, תבחר את נציגה באמצעות תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון"

שוויץ אירוויזיון. קורין קאמינג EBU,
נמו, הזוכה השוויצרי באירוויזיון 2024/קורין קאמינג EBU

תתחילו להתכונן: אירוויזיון 2025 ייערך השנה בעיר באזל. נקווה שהפעם זה יעבור עם פחות שערוריות, ושעד אז (הרבה לפני כן, למעשה) תסתיים המלחמה בעזה וכל החטופים בשבי חמאס יחזרו הביתה בשלום. צפו כאן בהכרזה הרשמית.

איגוד השידור השוויצרי ואיגוד השידור האירופי הכריזו הבוקר (שישי) על העיר השוויצרית שתארח את אירוויזיון 2025 בחודש מאי הקרוב. זה יקרה 69 שנים אחרי ששוויץ אירחה את האירוויזיון הראשון בעיר לוגאנו.

שוויץ תארח השנה את התחרות בעקבות הניצחון של נמו באירוויזיון 2024 רווי השערוריות שנערך במאלמו, שבדיה. בשבועות האחרונים הבחירה צומצמה לשתי אפשרויות בלבד: באזל וז'נבה, שההצעה שלהן הייתה עדיפה על אלו של הערים ציריך ובין.

כל אחת מהערים הייתה צריכה להציג שהן מתאימות מבחינת תשתיות תיירות ותחבורה שמסוגלות לאפשר את האירוח של המעריצים הרבים המגיעים לראות את התחרות מכל רחבי אירופה.

ישראל, שיוצגה באירוויזיון האחרון על ידי עדן גולן והשיר "Hurricane" עם העפלה למקום החמישי ב-2024, תבחר גם השנה את המתחרה מטעמה באמצעות תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" שתשודר בערוץ קשת 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully