וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס עושה את זה שוב: הסדרה האהובה חוזרת למסך

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 22:23

סופיה בוש והילארי ברטון צפויות לחזור לתפקידיהן המקוריים ולשמש כמפיקות. הסדרה החדשה תתרחש כעשרים שנה לאחר אירועי הסדרה המקורית ותעקוב אחר חייהן של ברוק ופייטון כאימהות למתבגרים. יוצר הסדרה המקורית לא יהיה מעורב בפרויקט החדש, לאחר שהואשם בהטרדות מיניות

סופיה בוש והילארי ברטון, פרק סיום הסדרה "מגרש ביתי" (One Tree Hill). יוטיוב, צילום מסך
סופיה בוש והילארי ברטון, פרק סיום הסדרה "מגרש ביתי" (One Tree Hill)/צילום מסך, יוטיוב

נטפליקס מפתחת סדרת המשך לדרמת הנעורים האהובה "מגרש ביתי" (One Tree Hill), כך מפרסם אתר "דדליין הוליווד". הסדרה המקורית, שנוצרה על ידי מארק שוואן, שודרה לראשונה בשנת 2003 ורצה במשך תשע עונות ברשתות ה-WB וה-CW. כעת, כעשרים שנה לאחר שידור הפרק הראשון, הסדרה זוכה לחידוש מרגש.

סופיה בוש והילארי ברטון, שכיכבו בסדרה המקורית, צפויות לחזור לתפקידיהן כברוק דיוויס ופייטון סויר בהתאמה. השתיים גם ישמשו כמפיקות בפועל של הסדרה החדשה. דניאל אקלס, ששיחקה את רייצ'ל סקוט, נמצאת במגעים לחזור לתפקידה ותפיק גם היא את הסדרה יחד עם בעלה, השחקן ג'נסן אקלס.

על פי הדיווחים, הסדרה החדשה תתרחש כעשרים שנה לאחר אירועי הסדרה המקורית. היא תעקוב אחר חייהן של ברוק ופייטון, שכעת הן אימהות למתבגרים ומתמודדות עם אתגרים דומים לאלו שחוו בסדרה המקורית, כמו אהבה, חוסר ביטחון ואבל. בסדרה המקורית, ברוק ופייטון היו חברות ילדות שהפכו לאחיות למעשה, ועברו יחד מערכת יחסים מורכבת שכללה משולש אהבה עם לוקאס.

בקי הרטמן אדוארדס ("הורים במשרה מלאה") תכתוב את הסדרה החדשה ותשמש גם כמפיקה בפועל. אולפני הטלוויזיה של וורנר ברדרס, שהפיקו את הסדרה המקורית, יפיקו גם את סדרת ההמשך.

אף שנערכו שיחות עם שחקנים נוספים מהסדרה המקורית, בוש וברטון הן היחידות שאושרו רשמית עד כה. הסדרה המקורית כללה גם את צ'אד מייקל מארי, ג'יימס לאפרטי, בת'אני ג'וי גליאוטי, אוסטין ניקולס, אנטוון טאנר ופול ג'והנסון. צ'אד מייקל מארי, שגילם את לוקאס סקוט בשש העונות הראשונות וחזר כאורח בעונה התשיעית, לא צפוי לחזור לסדרת ההמשך.

מארק שוואן, היוצר המקורי של "מגרש ביתי", אינו מעורב בפרויקט החדש. ב-2017 הואשם שוואן בהטרדה מינית על ידי מספר שחקניות וחברות צוות מהסדרה המקורית, כולל בוש וברטון. סדרת ההמשך, בהובלתן של בוש וברטון, מסמלת את חזרתן של נשות הסדרה לקדמת הבמה, תוך שהן לוקחות את המושכות ליצירת תוכן חדש המבוסס על העולם האהוב שיצרו יחד.

בוש, ברטון וגליאוטי מארחות יחד פודקאסט בשם "Drama Queens", שבו הן צופות מחדש בפרקי הסדרה המקורית ומשתפות חוויות מאחורי הקלעים. הפודקאסט, שכעת נמצא בעונתו השביעית, ממשיך לשדר ומארח גם כוכבי אורח מהסדרה.

נטפליקס כבר החייתה בעבר סדרה אחרת של וורנר ששודרה ב-WB וב-CW, "בנות גילמור", שבה גם כיכב צ'אד מייקל מארי לפני שהצטרף ל"מגרש ביתי".

  • עוד באותו נושא:
  • מגרש ביתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully