וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים מזנקים, המעריצים מיואשים: כל הפרטים על טרפת אואזיס

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 18:33

מחירים שמזנקים ל-356 ליש"ט לכרטיס בודד מעוררים זעם בקרב מעריצים שמנסים להשיג כרטיסים להופעות של אואזיס. הלהקה מזהירה כי כרטיסים שיימכרו מחדש במחירים מופקעים - יבוטלו

האחים נואל וליאם גלאגר מלהקת אואזיס בתוכנית טלוויזיה איטלקית. Zunino Celotto/Getty Images, GettyImages
האחים נואל וליאם גלאגר מלהקת אואזיס בתוכנית טלוויזיה איטלקית/GettyImages, Zunino Celotto/Getty Images

אלפי מעריצים של להקת הרוק הבריטית אואזיס עדיין מנסים להשיג כרטיסים לסיבוב ההופעות המיוחל של 2025, לאחר שרבים המתינו בתור וירטואלי מהשעה 9 בבוקר. זמן קצר לאחר תחילת המכירות באירלנד, מעריצים דיווחו על קריסת אתרים כמו "טיקטמאסטר" והציגו צילומי מסך של הודעות שגיאה ברגע הרכישה.

בתגובה הזהירה אואזיס מפני מכירה חוזרת של כרטיסים במחירים מופקעים באתרים שאינם קשורים אליהם, והודיעה כי כרטיסים כאלה יבוטלו. למרות זאת, רגעים לאחר המכירה המוקדמת ביום שישי, כרטיסים הוצעו למכירה באלפי ליש"ט באתרי כרטיסים משניים כמו StubHub ו-Viagogo.

בהודעה שהופצה על ידי "טיקמאסטר" בצהריים נכתב: "כרטיסים להופעות אואזיס עדיין זמינים, אך המלאי מוגבל וחלק ממחירי הכרטיסים אינם זמינים יותר." נראה כי רוב הכרטיסים אזלו, אך חלק מהמעריצים עדיין ממתינים בתור בתקווה שלא פספסו את ההזדמנות. עד כה, הכרטיסים להופעה בדבלין אזלו רשמית.

מעריצים הביעו זעם על מחירי הכרטיסים המופקעים, ותיארו את המחירים "בביקוש גבוה" כ"חרפה מוחלטת". צילומי מסך שהופצו ברשתות החברתיות הראו כרטיסים שאמורים היו להתחיל ב-151.25 ליש"ט (לפני עמלות) מוצעים במחיר של 356.80 ליש"ט. בדבלין, כרטיסים שהיו אמורים להתחיל ב-86.50 אירו הוצעו ב-415.50 אירו בתוספת עמלות. בוומבלי, כרטיסים ליציע שהיו אמורים להימכר ב-200 ליש"ט נמכרים כעת ב"טיקטמאסטר" ב-440 ליש"ט.

במקביל, מומחה IT הזהיר כי קיימת "אפשרות גדולה" שכמות משמעותית של כרטיסים נרכשת על ידי בוטים. ג'ייק מור, יועץ אבטחת סייבר גלובלי בחברת Eset, הסביר ל"אינדיפנדנט" הבריטי כי לקבוצות מסוימות יש את התוכנה והידע הנדרשים כדי לתמרן אתרי כרטיסים ולהשתמש בבוטים לרכישת כמויות גדולות של כרטיסים בבת אחת. מור ציין כי בעקבות הביקוש הגבוה שנראה במכירת הכרטיסים של טיילור סוויפט, סביר להניח שגם כאן נעשה שימוש בבוטים. מעריצים שהמתינו בתור לרכישת כרטיסים דיווחו כי חשבונם הושעה באתר "טיקמאסטר" בשל חשד שהם בוטים.

היום (שבת) ב-11:00 בבוקר (שעון ישראל) החלה מכירת הכרטיסים לציבור הרחב להופעות של אואזיס בבריטניה בשנה הבאה, אחרי שאתמול כבר הייתה מכירה מוקדמת למעריצים שפתרו שאלת טריוויה על הלהקה (מי היה המתופף הראשון שלה).

כזכור, ביום שלישי הכריזה הלהקה כי אואזיס תתאחד לסיבוב הופעות בקיץ הבא. בכך, הסתיימו להן כ-15 שנים של סכסוך מתוקשר בין האחים גלאגר, מנהיגי הלהקה המיתולוגית ומסמלי הבריטפופ של שנות ה-90, ובתקווה שהסולחה אכן תחזיק עד ההופעות בקיץ 2025.

"אואזיס מסיימת היום שנים של ספקולציות שוקקות ומאשרת שתקיים רצף של הופעות מיוחלות בבריטניה ובאירלנד, שיהוו את החלק המקומי של סיבוב ההופעות שלהם במסגרת סיבוב ההופעות בשנה הבאה", הוכרז בסרטון הרשמי. "אואזיס יגיעו לקרדיף, מנצ'סטר, לונדון, אדינבורו ודבלין בקיץ 2025. אלה יהיו המופעים היחידים שלהם באירופה בשנה הבאה".

ביממה שלפני ההכרזה הרשמית כבר פוזרו מספר רמזים: שני האחים, וגם החשבונות הרשמיים של אואזיס ברשתות החברתיות, פרסמו את אותו סרטון טיזר מסתורי ברשתות החברתיות שמבטיח הכרזה. הסרטון הגיע מיד לאחר שליאם סיים את הופעתו בפסטיבל רדינג כאמן המרכזי, שבה ביצע את האלבום "Definitely Maybe" במלואו לרגל 30 שנה לצאתו. במהלך ההופעה, הקדיש את השיר "Half The World Away" ל"נואל פאקינג גלאגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully