וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב רצח 6 החטופים: הצגות מבוטלות, בתי הקולנוע יושבתו

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 14:16

בעקבות חילוץ גופות ששת החטופים, לא ישודרו הערב "האח הגדול","המירוץ למיליון" ו"המרדף". בתי קולנוע לב ייסגרו החל מ-17:00 "מתוך הזדהות עם משפחות החטופים". גם הצגות בשלל התיאטראות מבוטלות

גיא זו-ארץ מספר במהלך הגשת "האח הגדול" כי בנה של בת דודתו נפל בקרבות בעזה/רשת 13

בעקבות רציחתם של ששת החטופים, שעוד היו בחיים בימים האחרונים, ערוצי הטלוויזיה משנים את הלוח המתוכנן שלהם. ברשת 13 לא ישודר הערב פרק של "האח הגדול", אלא מהדורה מורחבת. בקשת 12 נדחה שידור פרק של "המירוץ למיליון", ובמקומה תשודר מהדורה מורחבת ואחריה "אברי ושרקי". ובכאן 11 לא ישודרו הערב פרקים של השעשועון "המרדף" והתוכנית הקומית "סיפורים מהכורסה". במקום זאת ישודר בערוץ הערב הפרק השני בסדרה התיעודית "שבויים", שהושקה במוצאי שבת ומציגה מסע לאורך חמישה עשורים, אל אירועי עבר שבהם נשבו ונחטפו ישראלים - חיילים ואזרחים - על ידי ארגוני טרור ואל תהליך המו"מ והעסקאות לשחרורם. שאר הפרקים ישודרו גם הם מדי ערב בימים הבאים במקום לוח השידורים שתוכנן.

במקביל הודיעו בתי קולנוע לב כי "מתוך הזדהות ותמיכה במשפחות החטופים ובמאבקן, בתי הקולנוע ייסגרו החל מהשעה 17:00". גם תיאטרון הקאמרי הודיע כי הוא מבטל את כל ההצגות שתוכננו להערב, כמו גם תיאטרון הבימה, תיאטרון בית ליסין ותיאטרון צוותא. בצוותא היו אמורים להתקיים הערב ההצגה "הסוף" והמופע של גיא אדלר. שניהם, כאמור, מבוטלים. גם סינמטק תל אביב הודיע כי הוא סוגר את שעריו היום וקורא לציבור "שלא להישאר אדיש לנוכח אובדן החיים היום-יומי והפקרת החטופים למותם".

"האח הגדול", 31 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך
מבוטל. האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו אמש (שבת) ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו לשטח ישראל. הם נחטפו בשבעה באוקטובר, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות. למעט כרמל גת, שאר החטופים שגופותיהם אותרו נחטפו ממסיבת הנובה בחיים, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שאותרו על ידי כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully