וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "משמר המפרץ" מודה שהוא "הסניף" את בגדי הים המשומשים של הנשים

4.9.2024 / 0:48

כשהתארח בסדרת הדוקו החדשה על "משמר המפרץ", ג'רמי ג'קסון הודה שהיה "מסניף" את בגדי הים המלוכלכים של כוכבות הסדרה כשהן לא היו בסביבה - בעיקר אלה של ניקול אגרט. זו הייתה התגובה שלה

הפתיח של משמר המפרץ/GTG Entertainment

כוכב "משמר המפרץ", ג'רמי ג'קסון, מודה שהיה "מסניף" את בגדי הים המלוכלכים של כוכבות הסדרה כשהן לא היו בסביבה. הוא הודה שנהג להתגנב לקרוואנים של שותפותיו לסדרה ולהריח את בגדי הים המשומשים שלהן לאחר ימי צילום ארוכים.

השחקן חש, את הווידוי המטריד בסדרה התיעודית החדשה של רשת Hulu "אחרי משמר המפרץ: רגע בשמש" (After Baywatch: Moment in the Sun), שיצאה לאחרונה. "לעבור את גיל ההתבגרות ב'משמר המפרץ' היה תהליך כואב", אמר ג'קסון שכיום הוא בן 43, "הייתי צעיר מדי בשביל להתחבר עם הבנות אבל מספיק מבוגר בשביל לרצות אותן".

ג'קסון, שגילם בסדרה את בנו של דיוויד הסלהוף, הצטרף לתוכנית בעונה השנייה כשהיה רק ​​בן 10 ובילה את כל שנות העשרה שלו על הסט לצד שחקניות/דוגמניות כמו פמלה אנדרסון, כרמן אלקטרה, יסמין בלית', דונה ד'אריקו וניקול אגרט. "בדרך כלל הייתי מתגנב לקרוואנים שלהן אחרי שהן סיימו את הצילומים ולוקח את בגדי הים המלוכלכים שלהן", הוא סיפר, "בוא נגיד שהסנפתי כל כ** שעבר ב'משמר המפרץ'".

עם זאת, ג'קסון הודה שאגרט הייתה היעד העיקרי להתנהגותו הקריפית. "ניקול הייתה החשובה מכולן, ללא ספק," הוא הוסיף, "היה לנו רגע מאוד אינטימי, לה ולי, רק שהיא מעולם לא ידעה עליו".

כך הוא נראה כשרק התחיל לעבוד בסדרה לצד דייוויד הסלהוף:

דיוויד הסלהוף בתור מיץ' ביוקנן וג'רמי ג'קסון בתור הובי. Fremantle Media/Shutterstock, ShutterStock
דיוויד הסלהוף בתור מיץ' ביוקנן וג'רמי ג'קסון בתור הובי/ShutterStock, Fremantle Media/Shutterstock

כך הוא נראה בעונות המתקדמות:

ג'רמי ג'קסון חשף שהוא נהג להסניף את בגדי הים המלוכלכים של השחקניות מ"משמר המפרץ". Fremantle Media/Shutterstock, ShutterStock
ג'רמי ג'קסון חשף שהוא נהג להסניף את בגדי הים המלוכלכים של השחקניות מ"משמר המפרץ"/ShutterStock, Fremantle Media/Shutterstock

וככה הוא נראה היום:

איך הגיבה ניקול אגרט לוידוי הקריפי?

ג'קסון, שגילם את הובי ביוקנון בסדרת הלהיט, ציין שאגרט הייתה אחת האנשים היחידים על הסט שהוא "העריץ". בזמן צילומי הסדרה התיעודית, המפיקים נתנו לסוד האפל של ג'קסון להגיע לאוזנייה של ניקול אגרט, שאמרה שהיא אינה מופתעת מהחשיפה.

"הכרתי את ג'רמי טוב מאוד, זה לא מפתיע אותי בכלל", סיפרה אגרט, שאובחנה לאחרונה כחולה בסרטן השד. "אין שום דבר שג'רמי יגידי שיטריד אותי," היא הוסיפה בצחוק,. "אני אפילו לא כועסת על ג'רמי בן ה-14. כלומר, לעבור את תהליך ההתבגרות על סט של תוכנית כזו? אני אוהבת את ג'רמי הבוגר על היותו כן לגבי מה שעשה ג'רמי בן ה-14".

על טיפולי הסרטן שעברה אגרט אמר ג'קסון: "היא מתמודדת יפה מאוד. היא אלופה וזה סיפור הצלחה שמהווה השראה לעולם. היא אדם מיוחד".

זו התגובה של ניקול אגרט לווידוי שלו:

ההתמכרות לסמים קשים, המאסר וההטרדה המינית בשידור חי

עם זאת, ג'קסון אמר שהעובדה שהיה בגיל ההתבגרות כשעבד בסדרה הזאת גרמה לו לרצות להיות "מבוגר יותר". הוא החל להשתמש בסמים במהלך שנתו האחרונה בתוכנית ובסופו של דבר התמכר לקריסטל מת'. "אני זוכר שדיוויד אמר, 'אתה מעשן ירוק או משהו?' ואני חשבתי 'אלוהים, הם חושבים שאני מעשן ירוק?' מעולם לא יכולתי לומר להם את האמת. מה הם יחשבו?'" נזכר ג'קסון בדוקו.

"כשאתה לא ישן חמישה ימים ומעשן קריסטל מת', שמישהו יסתכל לך בעיניים ויגיד 'אחי, אתה בסדר?' זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות".

ג'קסון נעצר בסופו של דבר ב-1999, באותה שנה שהתוכנית הסתיימה. הוא בילה 90 יום בכלא ולאחר מכן הלך למכון גמילה. "נפלתי עמוק. החיים שלי חמקו בין הידיים שלי כמו חול", הוא סיפר.

זו לא הייתה הפעם היחידה שג'קסון הסתבך עם רשויות החוק. ב-2005 הוא נעצר על הקמת מעבדת מת' בביתו. למעלה מעשור לאחר מכן, ב-2017, הוא בילה מאחורי סורג ובריח לאחר שדקר גבר בלוס אנג'לס. אגרט תמכה בו אז והלכה לבקר אותו בכלא.

הוא גם מצא את עצמו במרכז שערורייה בשנת 2015 לאחר שהודח מ"האח הגדול VIP" בגלל הטרדה מינית של דיירת אחרת - חשיפת שדיה של חברתו לקאסט, הדוגמנית קלואי גודמן, בשידור חי.

ג'רמי ג'קסון, מימין תמונה, אמר שזה היה "כואב" לעבוד כמתבגר בסדרה. Everett/Shutterstock, ShutterStock
ג'רמי ג'קסון, מימין, אמר שזה היה "כואב" לעבוד כמתבגר בסדרה/ShutterStock, Everett/Shutterstock

לאורך כל האתגרים שעבר ג'קסון, הוא והסלהוף נותרו קרובים. למעשה, הקשר ביניהם היה חזק מהרגע שבו ג'קסון נבחן עבור תפקיד בנו, הובי. "נלחמתי בשבילו", אומר הסלהוף על הליהוק של ג'קסון, שבאותו זמן התמודד מול לאונרדו דיקפריו צעיר על התפקיד. "הסלהוף ואני מדברים הרבה ועדיין מבלים פה ושם", אמר ג'קסון ל-PEOPLE.

ג'קסון, אגרט ואלקטרה התאחדו כולם בהקרנת הבכורה של סדרת הדוקו בלוס אנג'לס בחודש שעבר. עם זאת, אנדרסון, הסלהוף וד'אריקו לא הגיעו לאירוע.

כשנשאל מדוע הסכים להיות מעורב בסדרת הדוקו שבחנה מחדש כמה נושאים שעלולים להיות מאתגרים עבורו, ג'קסון העניק קרדיט לאנשים המעורבים: "החיים שלי הם ספר פתוח בכל מקרה. אני תמיד אומר שאנחנו חולים רק כמו הסודות שלנו", הוא אומר, "אבל הסיבה שלי הייתה עבור אחרים. המפיקים מאט פלקר וניקול אגרט היו בעלי חזון ותשוקה... לא הייתה שאלה לגבי מעורבותי". על עברו הוסיף: "האם הייתי עושה הכל שוב? כנראה שלא".

הצצה לדוקו החדש:

למקרה שדאגתם, ג'רמי ג'קסון טוען שכיום מצבו טוב בהרבה. לאחרונה הכוכב התמקד בעסק שלו, "ג'רמי ג'קסון פיטנס", שאותו הוא מתאר כ"אתר שמסייע לאנשים שנאבקים עם הפרעת גוף דיסמורפית, חרדה ודיכאון, לקבל השראה ולהכין תכנית תקיפה", הוא אמר ל-PEOPLE.

"הגעתי לכושר מצוין בעצמי, אבל הבנתי שכשההיבט הרוחני הזה לא היה שלם, קל להתהפך. אז יש הרבה רגליים לבניית המבנה הזה של בריאות, אושר והלך רוח. אני כולל בגישה שלי עוד מהלך הרוח כדי לעזור לאנשים עם דיאטה, כושר ומדיטציות".

הוא גם טוען שהוא מפוכח ולא נוגע בסמים ואלכוהול: "כשאנשים שואלים 'האם אני במקום טוב?', הם מתכוונים האם אני עדיין מפוכח. זו טעות ענקית שאנשים עושים הפרדה של טוב ורע, כאשר התמכרות לסמים ואלכוהוליזם היא מקרה של מחלת נפש, לא משהו שמעיד על חוזק מוסרי או אופי וסגולה אישיים". הוא הוסיף: "האם אני בהפוגה מהמחלה הכרונית, הקטלנית והמתקדמת שהייתי נגוע בה פעם? כן, תודה לאל. כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully