וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משינה ביטלה את סיבוב ההופעות "בשל נסיבות אישיות"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 11:53

להקת משינה הודיעה כי היא נאלצת לבטל את סיבוב ההופעות הקרוב "בעקבות נסיבות אישיות של חברי הלהקה הדורשות את מלוא תשומת הלב והטיפול". בהודעת הלהקה שפורסמה באינסטגרם לא נמסר מהן אותן סיבות אישיות: "זו לא הייתה החלטה קלה עבורנו"

משינה בוואלה/בימוי: דובי קליין

להקת משינה הודיעה כי היא נאלצת לבטל את סיבוב ההופעות הקרוב "בעקבות נסיבות אישיות של חברי הלהקה" הדורשות את מלוא תשומת הלב והטיפול". בהודעת הלהקה שפורסמה באינסטגרם לא נמסר מהן אותן סיבות אישיות.

"זו לא הייתה החלטה קלה עבורנו, מכיוון שציפינו מאד להתאחד אתכם, הקהל המדהים שלנו, שמהווה את מקור הכוח וההשראה שלנו לאורך שנים רבות", נכתב עוד. "אבל אנחנו מלאי תקווה שנוכל להיפגש שוב בזמנים אופטימיים יותר, כשהעולם כולו ירגיש קצת יותר זוהר, ונוכל לחגוג ביחד את המוזיקה והאהבה שמחברת את כולנו. תודה על ההבנה, התמיכה והאהבה במהלך התקופה הזו. אנחנו אסירי תודה לכל אחד ואחת מכם ומבטיחים לעדכן אתכם ברגע שיהיו לנו תאריכים חדשים לסיבוב ההופעות הזה. עד אז, שמרו על עצמכם ואחד על השני".

משינה במופע מחווה למוזיקה הישראלית של שנות ה-70, זאפה פארק גני יהושע, 16 במאי 2024. אורית פניני,
משינה/אורית פניני

לפני שנה וחצי נאלצה להקת משינה לדחות את הופעותיה בעקבות ניתוח שעבר סולן הלהקה יובל בנאי למניעת היפרדות הרשתית באחת מעיניו. באוקטובר 2022 עבר בנאי פרוצדורה רפואית אחרת, והלהקה הודיעה כי ההופעות שתוכננו להיערך אז באמפי שוני מבוטלות.

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully