וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינטלקט של רהיט באיקאה": המונולוג של מגישת מהדורת i24 מעורר סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 14:14

מירי מיכאלי אמרה במונולוג הפתיחה במהדורה כי "העם מאוחד ברצון להשיב את החטופים, המחלוקת היא על הדרך" ועוררה סערה. מבקר הטלוויזיה של ידיעות: "אפילו הפרומפטר מתבייש מהטקסטים האלה". הח"כ לשעבר סבטלובה: "מחלוקת על הדרך: להחזיר או לא להחזיר"

מונולוג הפתיחה של מגישת מהדורת החדשות בערוץ i24 מירי מיכאלי מעורר תגובות רבות ברשתות החברתיות ורבים משווים את הערוץ לערוץ 14.

מיכאלי פתחה כאמור את מהדורת החדשות תוך כדי שהיא מתייחסת להפגנות המחאה נגד מדיניות הממשלה שפרצו אתמול. "רבבות יצאו למחות ברחבי הארץ בהפגנה הגדולה ביותר מאז החלה המלחמה", אמרה. "אנחנו רואים אחים מכים איש את רעהו, תמונות שבוודאי גורמות לאויבינו לחכך ידיים בהנאה ולחשוב שאנחנו מתפרקים מבפנים ולכן יוכלו לנו. נזכיר: העם מאוחד ברצון להשיב את החטופים, המחלוקת היא על הדרך ואסור לשכוח זאת. התפקיד שלנו במהדורה הזו היא לדווח על מה שקורה אבל הפעם בשעה הקשה הזו אנחנו מבקשים - בבקשה, אל תספקו לנו חומרים לשידור שלנו - נגדנו. האויבים בחוץ והם רבים. אנחנו יחד בכאב ואנחנו צריכים להישאר יחד כדי לנצח".

בעמוד הטוויטר של ערוץ i24 הוצג המונולוג כ"מטלטל" ובתגובה כתב מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות עינב שיף: "באמת 'מונולוג מטלטל': לראות ולא להאמין איך מגיעים למצב שבו מגישה עם חשיבות עצמית של מרטין לותר קינג ואינטלקט של רהיט באיקאה נואמת טקסטים שגורמים אפילו לפרומפטר להתבייש".

עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים כתב: "14 עם פעמיים סוכר".

חברת הכנסת לשעבר קסניה סבטלובה כתבה בהתייחסה לדברי מירי מיכאלי לפיהם המחלוקת בין הצדדים היא רק על הדרך: "מחלוקת על הדרך: להחזיר או לא להחזיר". אחד הגולשים הוסיף: "די מירי די, יש ערוץ רעל אחד שנקרא ערוץ 14. אף אחד לא צריך גם אתכם (גם לא אותם)". אחר כתב: "כבר הבנו שאתם בעצם ערוץ 14. תתביישו לכם. אנחנו נחרים אתכם לתמיד", ואחר הוסיף: "זו בדיחה? מחלוקת על הדרך? הבן גבירים, הסמוטריצ'ים ונתניהו צריכים להתאדות מכאן. חבורת פאשיסטים כהניסטים שחירבו את המדינה בשיטתיות. מחלוקת על הדרך עלאק, ליצנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully