וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של החטופה לירי אלבג: "עיתונאי בכיר מערוץ 14 אמר ש'לא תהיה עסקה כי הממשלה תתפרק'"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 20:01

שירה אלבג מספרת על פגישה עם עיתונאי בכיר מערוץ 14. לטענתה, נאמר לה כי לא תהיה עסקה לשחרור החטופים מחשש להתפרקות הממשלה. מיכל פעילן חשפה כי העיתונאי הוא ינון מגל, שמצדו הכחיש ומאיים בתביעה

התצפיתנית החטופה לירי אלבג. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
התצפיתנית החטופה לירי אלבג/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

שירה אלבג, אמה של התצפיתנית החטופה לירי אלבג, חשפה היום (שני) בריאיון לתוכנית הרדיו "סדר יום עם קרן נויבך" ב"כאן" פרטים מפגישה עם עיתונאי בכיר מערוץ 14.

"ישבתי עם עיתונאי מאוד בכיר מערוץ 14 כשהלכנו לפגישה לא רשמית, לא לריאיון, ממש לשמוע את דעתם ואיך הם עוזרים לנו, כי זה ערוץ שלא מחבק אותנו, בלשון המעטה, את משפחות החטופים", סיפרה אלבג. "ורצינו לבוא ולספר את הסיפור בשיחה אישית ואינטימית, ממש לספר את הסיפור של החטופים. שיבינו שאנחנו כאילו לא באמת... אנחנו אזרחים פשוטים בסוף. אני אומרת, אני אמא, אני אמא שרוצה את הבת שלה בבית".

לדבריה, במהלך הפגישה נאמר לה במפורש: "לא תהיה עסקה". כששאלה מדוע, התשובה הייתה מפתיעה: "אמרו לנו 'כי תתפרק הממשלה'. שאנחנו מבינים שעל זה או בגלל זה לא תהיה עסקה, זה מה שמעניין אתכם? זה מה שמעניין?"

ינון מגל, "הפטריוטים" 1.7.2024. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל בתוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14

אלבג המשיכה וסיפרה על תגובת הערוץ לעמדת הצבא: "כשהדרג הצבאי אומר, 'אנחנו בשלים לתנאים, אנחנו ערוכים לכל', אז נאמר לי 'אנחנו לא סומכים על הדרג הצבאי'. אז על מי אתם סומכים עכשיו 11 חודשים? מי נלחם? מי מביא תוצאות 11 חודשים בעצם? כל החיילים שלנו שם, מי? אתם שאתם יושבים במזגן ברחבי הכנסת ולא עושים כלום? אתם מביאים את התוצאות? הרי מי נלחם עכשיו ומביא תוצאות ומביא חיסולים? זה רק החיילים שלנו, נכון? הדרג הצבאי לא היה שם בשבעה באוקטובר, אני גם כועסת מאוד. זו אמירה מקוממת מבחינתי, זו אמירה ממש מקוממת".

בתוכניתו של רפי רשף אמרה מיכל פעילן כי העיתונאי הוא ינון מגל. בן כספית פרסם אצלו בטוויטר את הקטע וכתב: "האמת הפשוטה והמצמררת". מגל פרסם מחדש את דבריו של כספית וכתב: "היי בנצ'וק, זה אמנם לא הפייק הראשון שאתה מהדהד, אבל הפעם אם לא תמחק את השקר הזה תוך 10 דקות אתבע אותך. בתרעלה 12 ובמיכל רעילן אטפל בנפרד. בידידות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

מגל אף הגיב בשרשור של כספית, שם ענה לו הגולש אור יהלום: "פייק? הודית בזה היום ברדיו. גם לשקר צריך לדעת", וצירף קטע מתוך שיחה בתוכנית הרדיו של כספית ומגל היום עם אלי אלבג, אביה של לירי.

"נפגשתי איתך, אמרת לי מילים ולקחתי אותם בכובד ראש... איך אמרת לי? לא תהיה הפסקת מלחמה, כי אם תהיה הפסקת מלחמה לא תהיה ממשלה", אמר אלבג. "נכון? אמרת לי את זה".
מגל ענה לו: "כן".

גילוי נאות: תוכנית הרדיו המשותפת של כספית ומגל משודרת ב-103fm, שכמו אתר וואלה שייך לקבוצת "ג'רוזלם פוסט" של אלי עזור.

מערוץ 14 לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully