וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצים הושלכו לעבר נציגת יוון לאירוויזיון, ש"פיהקה" בזמן שעדן גולן דיברה

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:35

מרינה סאטי, שייצגה את יוון באירוויזיון האחרון שהתקיים בשבדיה, הופיעה בארצה ובמהלך הופעה בעיר קטנה חטפה ביצים שהושלכו לעבר הבמה. סאטי זכורה כמי ש"פיהקה", גלגלה עיניים ו"נרדמה" בזמן שעדן גולן דיברה במסיבת עיתונאים. צפו

מרינה סאטי, שייצגה את יוון באירוויזיון האחרון שהתקיים בשבדיה, הופיעה בארצה ובמהלך הופעה בעיר קטנה חטפה ביצים שהושלכו לעבר הבמה. סאטי, שהייתה אחת הזמרות הכי אנטי-ישראליות באירוויזיון האחרון ואף גלגלה עיניים ו"נרדמה" במהלך תשובתה של עדן גולן באחת ממסיבות העיתונאים, אמרה לאחר שהבחינה בביצים שמושלכות לעברה: "אני רואה ומרגישה דברים שמתפוצצים על הבמה ואנחנו יכולים ליפול בגללם. יש פה דברים שאתם לא רוצים לזרוק עליהם ביצים. אתם רוצים לעשות את זה שוב? נראה אתכם".

אחרי התקרית המביכה, המשיכה סאטי בהופעתה אך קיצרה אותה משמעותית. לאחר מכן ירדה מהבמה ולא הסכימה לחזור.

זמרת יווניה נרדמת בזמן שעדן גולן מדברת אירוויזיון 2024. טוויטר, צילום מסך
סאטי "נרדמת" בעת שעדן גולן עונה/צילום מסך, טוויטר

סאטי כזכור זכורה ממסיבת העיתונאים לפני גמר האירוויזיון שבמהלכה גלגלה עיניים, "פיהקה" ו"נרדמה" בעת שעדן גולן ענתה על שאלת אחד העיתונאים. הזמרת זכתה לביקורת חריפה ברשתות החברתיות על המעשה הילדותי שלה.

תגובתה החצופה של מרינה סאטי הפכה ויראלית לא רק אצלנו, אלא גם ביוון. לא ניתן היה להתעלם מחוסר העניין המופגן של סאטי, וכל זאת מול מרכז עיתונאים מלא עד אפס מקום, עד כדי כך שלא כל מי שרצה הצליח להיכנס למסיבת העיתונאים. בתוכנית בוקר פופולרית, מגישי הטלוויזיה התלבטו אם סאטי הייתה עייפה באמת, או שעשתה זאת בכוונה. אחד המגישים אמר כי השתתפות ישראל היא צביעות, אך שני מגישים אחרים בפאנל השיבו לו "זה זמר אחר שמדבר כאן, לא נתניהו. יש עלייך מאות מצלמות, את מייצגת את יוון, תהיי מקצועית".

גם בטוויטר היווני חגגו על סאטי, כמו למשל בציוץ הבא: "את אישה בת 37, הולכת לאירוע שהמוטו שלו הוא מאוחדים על ידי מוזיקה, ואת מתנהגת כמו פרחחית ילדותית". דוגמאות נוספות: "היא כנראה לא יודעת אנגלית ולא הבינה אותה (את עדן), המזל שלה הוא שעד הפעם הבאה אף אחד לא יזכור אותה, לא אפילו המעריצים שלה, אז היא תבין", "כל הכבוד למרינה שלנו, שהסתובבה במסיבת העיתונאים, והראתה את חוסר הבגרות שלה", "האמנים הפרוגרסיבים האלה מצליחים לבלבל בין פוליטיקה לשירה", "אל תצביעו לה. ההתנהגות שלה אינה מייצגת את יוון", "בחוצפה של אלף קופים ועם מראה של ילדה בת 5 המאפיין כל אדם ברמה נמוכה, המתחרה היוונית הוכיחה שהיא אפילו לא אמנית, אלא גסה וילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully