וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת לאור: לבנת בן חמו מוציאה את אלבום הבכורה

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 13:48

שדרנית גלגלצ לשעבר שחצתה את הקווים ופתחה בקריירה מוזיקלית משחררת היום את אלבומה הראשון, הנושא את שמה וכולל תשעה שירים. האזינו

לבנת בן חמו, עטיפת אלבום. יונתן בלום,
יוצאת לאור. לבנת בן חמו/יונתן בלום

לבנת בן חמו, שדרנית גלגלצ לשעבר שהייתה לזמרת, משחררת היום (רביעי), אחרי כמה שנים של עבודה, את אלבום הבכורה שלה הנושא את שמה. האלבום כולל תשעה שירים שאת רובם כתבה והלחינה בעצמה, ובחלקם שיתפה פעולה עם יוצרים כדודי בר דוד ומורן דוד. לאלבום קדמו הסינגלים "אמי כואבת לי", "הז'קט הצהוב" ו"משהו לא עובד", ואת צאתו מלווה סינגל חדש, בשם "קופסאות", שאותו כתבה בן חמו והלחינה במשותף עם בן דוד, בהפקה של ערן גולדברג.

"רוב החיים שלי אני מנסה לגשר על פערים. ביני לבין עצמי, ביני לבין הסביבה שבה גדלתי, בין הבית לבין המקומות שאליהם הגעתי כבוגרת", מספרת בן חמו עם צאת השיר והאלבום. "גדלתי במשפחה מרוקאית באשדוד, למדתי באולפנא. משם הגעתי לגלי צה"ל ואז לאוניברסיטת תל אביב. נכון שבכל המקומות מדברים עברית, אבל אני הרגשתי שמדובר בשתי שפות שונות. כשרכשתי את השפה החדשה, לא הצלחתי לחזור ולדבר בשפת האם. הרגשתי אשמה, התגעגעתי. נתקעתי בלב ים בין שתי ארצות ולא מצאתי אף סירה שתביא אותי לחוף מבטחים. מאז אני מנסה ללמוד את השפה השלישית, זו שבעזרתה אהיה מסוגלת לדבר עם כולם, להיות מובנת ולחבר בין השפה הראשונה לשנייה. הרפסודה שבעזרתה אשייט בין הארצות".

בן חמו תופיע הערב יחד עם המוזיקאי אוריין שוקרון במופע אלול מיוחד בצוללת הצהובה בירושלים. השניים יקיימו מופעי סליחות גם ב-12 בספטמבר בהיכל התרבות בגבעת וושינגטון, ב-16 בספטמבר במרכז ברודט בתל אביב, וב-8 באוקטובר במצפה הושעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully