וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיטריסט של קווין, בריאן מיי, עבר שבץ מוחי: "לא יכולתי להזיז את היד"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 13:16

בריאן מיי, הגיטריסט האגדי של להקת קווין, חשף כי עבר אירוע מוחי לפני מספר ימים ואיבד שליטה על ידו. עם זאת, כעת הוא חש בטוב ואף מסוגל לנגן: "אני נח, אסור לי לצאת מהבית ולהעלות דופק. אני בסדר"

בריאן מיי/צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בריאן מיי, הגיטריסט האגדי של להקת קווין, חשף הבוקר (רביעי) כי עבר אירוע מוחי לפני מספר ימים ואיבד שליטה על ידו. עם זאת, הבהיר כי כעת הוא משתקם ואף מסוגל לנגן בגיטרה. "יש לי חדשות טובות: אני יכול לנגן בגיטרה וזה לא מובן מאליו אחרי מה שעברתי. לפני כשבוע בערך עברתי שבץ מינורי, ללא התראה מוקדמת לא הצלחתי להזיז את היד שלי.

"ברגע שזה קרה פחדתי קצת", אמר למעריציו בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות. "לא רציתי להגיד שום דבר כשזה קרה כי לא רציתי להבהיל אף אחד. אני לא זקוק לרחמים, אני לא אוהב את זה. החדשות הטובות הן שאני מרגיש טוב, אני נח, אסור לי לצאת מהבית, לנהוג או לעלות על מטוס. אסור לי להעלות דופק, אני צריך לשמור על קצב הלב שלי. אני בסדר".

לפני כארבע שנים חשף מיי כי לקה בהתקף לב שארך 40 דקות. הוא סיפר כי החל לסבול מכאבים בחזה זמן קצר לאחר שעבר תאונת גינון שבמהלכה נפצע בישבנו. "באמצע הסאגה של ההחלמה מהפציעה, חטפתי התקף לב. זה לא הסב לי נזק אבל סבלתי מכאב במשך ארבעים דקות, הזעתי והרגשתי לחץ בבית החזה ובזרוע". מיי עבר צנתור וסיפר כי היה קרוב למוות.

  • עוד באותו נושא:
  • בריאן מיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully