וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הסיכון הביטחוני: פסטיבל ג'נסיס נדחה למאי 2025

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 14:03

פסטיבל ג'נסיס, שהיה אמור להתקיים עוד כשבועיים למרגלות הגלבוע, יידחה בשל המתיחות הביטחונית: " הוצגו תרחישי איום אפשריים שעלולים להוות סכנה ביטחונית משמעותית לבאי הפסטיבל"

להקת היהודים. אביחי לוי,
היהודים/אביחי לוי

פסטיבל ג'נסיס, שהיה אמור להתקיים עוד כשבועיים למרגלות הגלבוע, יידחה בשל המתיחות הביטחונית.

בהודעה מטעם הפקת הפסטיבל נמסר: "בימים האחרונים קיימנו הערכות מצב עם המשטרה וגורמי הביטחון, ובעקבות התחממות המצב בצפון ובאיו"ש הוצגו תרחישי איום אפשריים שעלולים להוות סכנה ביטחונית משמעותית לבאי הפסטיבל שאמור היה להתקיים בסמיכות לגדר ההפרדה בצפון השומרון ומכאן הוחלט על דחייה של פסטיבל ג'נסיס לתאריך 22-24 במאי 2025

"בשעות האחרונות נשלחות הודעות לכלל הרוכשים עם האפשרות לקבל החזר או להמיר את הכרטיסים לפסטיבל שיתקיים בתאריך החדש. מייחלים לימים שקטים יותר ומצפים לראות את כולכם בפסטיבל ג'נסיס הבא".

להקת מוניקה סקס. שי פרנקו,
מוניקה סקס/שי פרנקו

הפסטיבל, שמתקיים בשיתוף מועצה אזורית גלבוע, צפוי להיערך בגלבוע עם הופעות על שלוש במות - מרכזית, אלטרנטיבית ואלקטרונית, שיפעלו לסירוגין במשך יומיים. בין האמנים המופיעים (לפי סדר אלפאביתי): אלון עדר ולהקה, אינפקטד מאשרום ג'ימבו גיי, דרוויש, הפיל הכחול, היהודים וייבאיש, לולה מארש, מוניקה סקס מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, מוש בן ארי מארינה מקסימיליאן, מרסדס בנד, נינט טייב עלמה גוב, פלד, שאזאמאט.

בנוסף להופעות ייערכו סדנאות מבית מכללת תל חי, מתחם אוכל מגוון, מתחם קמפינג גדול ומרווח, וכל זה בטבע המשקיף על הגלבוע ועמק יזרעאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully