וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלאת המין האנושי": הפאנליסט קילל את אהוד ברק - ברוך קרא השתולל מזעם

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 21:35

איש הימין נדב העצני, שהשתתף כפאנליסט בתוכנית "אזור בחירה" בערוץ 13, כינה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק "חלאה" - ועזב את האולפן אחרי שהמגיש ברוך קרא צעק עליו. צפו

איש הימין עו"ד נדב העצני, שהשתתף כחבר פאנל בתוכנית "אזור בחירה" ברשת 13, כינה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק "חלאה". המגיש, ברוך קרא, רתח עליו מזעם וגירש אותו מהאולפן/רשת 13

תקרית דרמטית בערוץ 13: איש הימין עו"ד נדב העצני, שהשתתף כחבר פאנל בתוכנית "אזור בחירה" ברשת 13, כינה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק "חלאה". המגיש ברוך קרא רתח עליו מזעם והעצני עזב את מהאולפן.

לאחר שראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התראיין לתוכנית וקרא בין השאר למרי אזרחי, אמר נדב העצני "השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא איך מאפשרים לחלאה הזאת, חלאת המין האנושי הזאת, להמשיך להתראיין". המגיש ברוך קרא ההמום אמר: "תסביר למה אתה קורא פה לראש הממשלה לשעבר חלאה". העצני המשיך: "בוא לא נשכח שאחד האחראיים המרכזיים למוטיבציה שניטעה אצל סינוואר וחבר מרעיו היתה הקריאות לסרבנות של אנשי הצבא".

ברוך קרא נדב העצני. רשת 13, צילום מסך
קרא והעצני/צילום מסך, רשת 13

לאחר שחבר הפאנל מיקי רוזנטל העביר ביקורת על דברי העצני, אמר קרא הרותח מזעם: "אני רוצה להגיד לך, שפה, האולפן הזה, הוא מהמחמירים והמבקרים ביותר את ראש הממשלה נתניהו. יש לנו הרבה מאוד מה לומר עליו. מעולם אף אחד מחברי הפאנל פה לא כינה את ראש הממשלה, על אף אחריותו על ה-7 באוקטובר, חלאה. לדעתי אתה צריך להתבייש במילה הזאת שאמרת".

העצני המשיך: "אז אני לא רק שאני לא מתבייש...", קרא: "אז בסדר, תודה, שמענו אותך", העצני ניסה להמשיך לדבר מבלי לחזור בו על המילה הקשה, וקרא המשיך ורתח: "שמענו אותך, תודה. אף אחד באולפן הזה לא קרא לראש הממשלה בביטוי הזה". העצני: "ברוכי, אני מבקש לסיים". קרא: "לא, אני לא נותן לך. אני החלטתי ואני המגיש". העצני: "אז תודה, אני הולך". קרא: "בבקשה". העצני הוריד את המיקרופון, אסף את דבריו ויצא מהאולפן.

צפו למעלה בעימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully