וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כית לשעבר התבטאה בגזענות מחרידה. גדעון אוקו זרם איתה

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 22:14

מגיש ערוץ 12 גדעון אוקו הציג בתוכניתו תוצאות סקר שבחן את השאלה "האם אתה סומך על הממשלה שעושה הכול כדי להשיב את החטופים". ח"כ לשעבר קרן ברק הזדעקה: "אבל זה יחד עם ערבים, יש בעיה". אוקו ענה: "נבדוק את זה" וחטף אש מהגולשים: "איך אתה ממשיך הלאה כאילו כלום?"

סערה סביב הערה של חברת הכנסת לשעבר קרן ברק (ליכוד) לגדעון אוקו במהלך שידור בערוץ 12 - וסביב תגובתו של אוקו. המגיש הציג תוצאות של סקר שהוצג יום לפני כן באולפן שישי לגבי השאלה "האם אתה סומך על הממשלה שהיא עושה הכול כדי להחזיר את החטופים מעזה". לפי הנתונים, 61 אחוז ענו "לא סומך" בעוד 34 אחוז ענו "סומך".

הח"כ לשעבר קרן ברק אמרה: "אבל זה יחד עם ערבים. אתה יודע, כשאתה סופר בנושא הזה של המלחמה את האזרחים הערבים, יש בעיה". המגיש גדעון אוקו השיב לה: "אני לא בטוח (שהסקר כולל ערבים - ו"ת), אנחנו נוכל אבל לבדוק את זה".

הן ההערה הגזענית של קרן ברק והן העובדה שגדעון אוקו לא עצר אותה עוררו סערה ברשתות החברתיות. אחד הצייצנים כתב: "גדעון אוקו, אתה בושה. איך יכול להיות שאתה שומע דה לגיטימציה ל-20 אחוז מאזרחי המדינה וממשיך הלאה כאילו כלום?". העיתונאית שירין פלאח סעב, הכותרת בעיתון "הארץ", כתבה: "חמישים גוונים של גזענות בתקשורת הישראלית. הפעם; גרסת ערוץ 12. עוד אמירות שצובעות אוכלוסיה שלמה כ'בעיה' שראוי להדיר אותה מהשיח הציבורי!".

איש וואלה תרבות עמית סלונים צייץ: "קל להאשים את קרן ברק בגזענות, אבל מי שהזמין לאולפן ביביסטית שכל מה שיש לה לתרום לדיון זה שצריך להתעלם מקיומם של 20% מאזרחי המדינה בסקרים - הוא הבעיה".

אפילו עיתונאי חדשות 12 מוחמד מג'אדלה התרעם על שאירע בערוץ שלו ועקץ גם את המגיש: "'הבעיה' היחידה כאן היא שגזענות הפכה לדבר נורמלי באולפנים של מדינה ש-20% מאזרחיה הם ערבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully