וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה אחרי שהוקלט: יוצא לאור השיר הגנוז של להקת משינה

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 10:12

להקת משינה מוציאה בימים אלו מהדורה חדשה לאחד האלבומים החשובים שלה - "שיא הרגש" - שיצא ביולי 1993. במהלך העבודה על המהדורה החדשה מצאו חברי הלהקה הקלטה של "להתראות אהובתי", שיר שהוקלט ונגנז לפני 30 שנה. השיר מצורף כרצועות בונוס במהדורה הדיגיטלית של האלבום

להקת משינה מוציאה בימים אלו מהדורה חדשה לאחד האלבומים החשובים שלה - "שיא הרגש" - שיצא ביולי 1993. במהלך העבודה על המהדורה החדשה מצאו חברי הלהקה הקלטה של "להתראות אהובתי", שיר שהוקלט ונגנז לפני 30 שנה. השיר מצורף כרצועות בונוס במהדורה הדיגיטלית של "פחי שואו והמופע של שיא הרגש".

האלבום "שיא הרגש" הגיע למעמד של אלבום זהב עם שירים שהפכו לקלאסיקות (נגעה בשמים, גברת שרה השכנה, דני). חברי הלהקה החליטו להפיח חיים חדשים בשירי האלבום ולפיכך הם מוציאים בימים אלו מהדורה חדשה שמורכבת משירי האלבום המקורי שעברו תהליך מיקסים מחדש על ידי רונן רוט, עם האפשרויות והטכנולוגיה של שנת 2024. במיקסים החדשים נפתחו ערוצים שבגרסת 1993 נשארו סגורים ובחלק מהשירים היה שימוש בערוצי שירה ונגינה שונים מהגרסה המקורית. בשונה מהאלבום המקורי, המהדורה החדשה תצא גם על גבי תקליט שמכיל תמונות מהארכיון של הלהקה שצילם ברי פרידלנדר בתקופת העבודה על האלבום ולא שוחררו מעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully