וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה שיר השנה תשפ"ד? הצביעו עכשיו למצעד השנתי של וואלה וגלגלצ

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 13:15

מי יהיו אנשי השנה? ומי ייבחר לפריצת השנה? המצעד הישראלי השנתי תשפ"ד של וואלה וגלגלצ עם דלית רצ'שטר יוצא לדרך. המצעד, שיצדיע לחיילי וחיילות צה"ל ולמוזיקה הישראלית, ישודר ב-1 באוקטובר ב-12:00 עם שלל הפתעות מיוחדות. הצביעו עכשיו - ואולי תזכו בפרס שווה במיוחד

נס וסטילה / פאר טסי. ניר אמיתי, בני רוטלוי, עיבוד תמונה
נס וסטילה ופאר טסי יהיו אמני השנה? הצביעו והשפיעו/עיבוד תמונה, ניר אמיתי, בני רוטלוי

זו הייתה שנה עצובה וקשה, שנה של מלחמה וכאב, אבל לצדם הייתה גם הרבה מוזיקה טובה שהצליחה להרטיט את לבנו ולרגש אותנו. וואלה וגלגלצ מצדיעים לחיילי וחיילות צה"ל ולמוזיקה הישראלית - ומכריזים על פתיחת ההצבעה למצעד הישראלי השנתי תשפ"ד עם דלית רצ'שטר. המצעד יתקיים באולפן וואלה וגלגלצ ביום שלישי 1 באוקטובר ויועבר בשידור חי החל משעה 12:00 בצהריים. אז מה צפוי לנו? המון הפתעות, ביצועים מיוחדים, אמנים מובילים - ובעיקר מוזיקה מעולה.

אז מה יהיה שיר השנה? מי ייבחרו לאנשי השנה? מי יוכרז כפריצת השנה? מה יהיה אלבום השנה? ומה יהיה מופע השנה? ההחלטה בידיכם. הצביעו עכשיו למצעד והשפיעו ממש כאן - ואולי תוכלו לזכות בפרס שווה במיוחד: כרטיסים זוגיים לשנה של הופעות במועדוני זאפה.

להצבעה למצעד הישראלי השנתי

seperator

אז איפה אפשר לצפות במצעד? מלבד האתר ואפליקציית וואלה, יהיה ניתן לצפות גם בוואלה+, ערוץ הטלוויזיה החדש של וואלה שנמצא בכל פלטפורמות השידור (HOT - אפיק 1, YES+ וסטינג TV באפיק 21, סלקום TV באפיק 21, פרטנר TV באפיק 15). אפשר גם להוריד את אפליקציית וואלה+ לטלוויזיה החכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • גלגלצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully