וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט כבשה שוב את טקס פרסי ה-VMA: זכתה בשבעה פרסים והשוותה שיא לביונסה

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 8:24

טיילור סוויפט השוותה את שיא הזכיות של ביונסה עם 30 פרסים. צ'אפל רואן וסברינה קרפנטר זכו לראשונה - האחת בפרס האמן החדש הטוב ביותר והשנייה בפרס שיר השנה על "Espresso". קייטי פרי קיבלה פרס מפעל חיים

סברינה קרפנטר, טיילור סוויפט, פוסט מאלון עם הפסלונים שבהם זכו בפרסי ה-VMA 2024. Kevin Mazur/Getty Images for MTV, GettyImages
ערב מוצלח. סברינה קרפנטר, טיילור סוויפט ופוסט מאלון עם הפסלונים שבהם זכו בפרסי ה-VMA 2024/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images for MTV

טקס פרסי המוזיקה של MTV (VMA) לשנת 2024 התקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) באולם UBS בלונג איילנד, ניו יורק. כמו בשנים הקודמות, טיילור סוויפט הייתה הכוכבת הגדולה של הערב. הזמרת זכתה בשבעה פרסים, כולל הפרס היוקרתי ביותר - קליפ השנה, עבור השיר "Fortnight" יחד עם פוסט מלון.

סוויפט פתחה את נאום הזכייה שלה בהתייחסות מרגשת לאירועי ה-11 בספטמבר, שהתרחשו לפני 23 שנים בדיוק. היא ציינה את חשיבות זיכרון הקורבנות והמשפחות שאיבדו את יקיריהן, ואמרה כי "זה הדבר החשוב ביותר היום, וכל מה שקורה הלילה נופל מאחורי זה". בהמשך נאומה, סוויפט הודתה ל"חבר שלי, טרוויס" על תמיכתו בצילומי הקליפ, בהתייחסה לשחקן ה-NFL טרוויס קלסי. היא אמרה: "כל מה שהאיש הזה נוגע בו הופך לאושר, כיף וקסם", והקהל הגיב בצרחות נלהבות. סוויפט סיימה את נאומה בקריאה לבוחרים ובוחרות מעל גיל 18 להירשם להצבעה בבחירות לנשיאות 2024.

עם שבעת הפרסים שזכתה בהם הלילה, סוויפט הגיעה לסך של 30 פרסי VMA לאורך הקריירה שלה, והשוותה את השיא של ביונסה כזמרת עם מספר הפרסים הגבוה ביותר בתולדות הטקס. אמינם הוא כעת האמן הגברי עם מספר פרסי ה-VMA הגבוה ביותר, עם 14 פרסים.

הזמרת צ'אפל רואן זכתה לראשונה בפרס, בקטגוריית האמן החדש הטוב ביותר, והקדישה את הפרס לקהילה הלהט"בית. בנאום מרגש היא אמרה: "אני מקדישה את זה לכל אמני הדראג שמעוררים בי השראה, ולאנשים הקווירים והטרנסים שמניעים את הפופ". רואן סיימה את נאומה במסר מיוחד לילדים קווירים במידווסט, מאיפה שהיא גדלה: "אני רואה אתכם. אני מבינה אתכם כי אני אחת מכם. ואל תתנו לאף אחד להגיד לכם שאתם לא יכולים להיות בדיוק מי שאתם רוצים להיות, חתיכת פרה!"

גם סברינה קרפנטר זכתה לראשונה בפרס משמעותי - במקרה שלה על שיר השנה עבור "Espresso", וביצעה מחרוזת שכללה את להיטי הקיץ שלה, "Please Please Please", "Taste" והשיר הזוכה. במהלך ההופעה נישקה קרפנטר חייזר על הבמה, במחווה לנשיקה המפורסמת בין בריטני ספירס ומדונה בטקס ה-VMA בשנת 2003.

קייטי פרי קיבלה את פרס מפעל חיים (Video Vanguard Award) וביצעה מחרוזת להיטים שכללה שמונה שירים מהקריירה שלה, ביניהם "Roar", "California Gurls", "I Kissed a Girl" ו-"Firework". פרי הודתה לבן זוגה, אורלנדו בלום, שהציג אותה, וסיימה את נאומה במסר חשוב: "תעשו כל מה שצריך כדי להישאר נאמנים לעצמכם, כבו את הרשתות החברתיות, שמרו על בריאות הנפש שלכם. עצרו, געו בדשא, ועשו את מה שנולדתם לעשות, בדיוק כמו שאני נולדתי לעשות את זה".

הטקס כלל הופעות נוספות של אמנים מובילים כמו מייגן דה סטאליון (שגם הנחתה את הטקס, לראשונה בקריירה שלה), קרול ג', ראוו אלחנדרו ועוד. אמינם פתח את הטקס עם מחרוזת הכוללת את השירים "Houdini" ו-"Somebody Save Me", בליווי ג'לי רול.

הטקס ישודר ב-MTV ישראל (אפיק 189 בהוט, אפיק 204 ביס) הערב (חמישי) ב-22:00 ולאורך השבוע, ערוך ומתורגם.



צפו למעלה בסרטונים מהטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully