וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ תוקף: "אני שונא את טיילור סוויפט"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 21:31

טיילור סוויפט, אחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם, הודיעה לפני מספר ימים כי היא תומכת במועמדת הדמוקרטית האריס. בתגובה אמר המועמד דונלד טראמפ: "מעולם לא הייתי מעריץ שלה. היא תמיד תומכת בדמוקרטים". היום הוסיף: "אני שונא את טיילור"

בווידאו:עימות נשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמד לנשיאות בהווה דונלד טראמפ צייץ היום (ראשון) ברשת החברתית שלו "TRUTH SOCIAL" ציוץ שבו תקף את הזמרת טיילור סוויפט שהצהירה לפני מספר ימים כי היא תומכת במועמדת הדמוקרטית וסגנית הנשיא קמלה האריס. טראמפ כתב: "אני שונא את טיילור סוויפט!". בתגובה לאמירתו של טראמפ, דוברת הקמפיין של האריס הוציאה הודעה שנונה לעיתונות ובה ציטטה קרוב ל-30 שירים של סוויפט (צפו - מתחת).

לפני כמה ימים התראיין טראמפ לרשת פוקס ניוז לאחר העימות שקיים מול סגנית הנשיא קמלה האריס, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. בין השאר הוא הגיב להבעת התמיכה של טיילור סוויפט בהאריס. לאחר שעקץ את בן זוגה של טיילור סוויפט, טרוויס קלסי, הוסיף: "מעולם לא הייתי באמת מעריץ של טיילור סוויפט. זה היה רק ​​עניין של זמן, היא אדם מאוד ליברלי. נראה שהיא תמיד תומכת במפלגה הדמוקרטית והיא בוודאי תשלם על כך מחיר כלכלי".

בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות כתבה סוויפט: "כמו רבים מכם, גם אני צפיתי בעימות הלילה. אם לא עשיתם זאת עדיין, זה הזמן הכי טוב לעשות את הבדיקה שלכם על הנושאים הבוערים ועל העמדות שהמועמדים נוקטים בהן סביב הנושאים שחשובים לכם ביותר. כמצביעה, אני מקפידה לקרוא לגבי כל מדיניות ותוכנית שמוצעת עבור ארצנו. אני אתן את קלוי לקמלה האריס ולטים וולץ בבחירות 2024. אצביע להאריס כי היא נלחמת עבור הזכויות שאני מאמינה בהן, ואני חושבת שהיא מנהיגה חזקה ומוכשרת".

טיילור סוויפט בהופעה במינכן, גרמניה, 27 ביולי 2024. Thomas Niedermueller/TAS24/Getty Images for TAS Rights Management, GettyImages
עם האריס. סוויפט/GettyImages, Thomas Niedermueller/TAS24/Getty Images for TAS Rights Management

דונלד טראמפ וקמלה האריס התייצבו ברביעי לעימות נשיאותי ראשון ביניהם, כשבסקרים בארה"ב המצב ביניהם צמוד מאוד. העימות נערך 55 ימים לפני הבחירות לנשיאות, וכל אחד מהמועמדים קיווה לשכנע ציבור גדול של מתלבטים ולייצר מומנטום לקראת הישורת האחרונה של הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully