וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו ג'קסון, חבר חמישיית הג'קסונים ואח של מייקל ג'קסון, מת בגיל 70

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 9:04

הזמר טיטו ג'קסון, אחד מחברי להקת חמישיית ג'קסון ואחיו של מייקל ג'קסון, הלך לעולמו בגיל 70. סטיב מאנינג, חבר של המשפחה, אישר את מותו ומסר כי ג'קסון לקה כנראה בהתקף לב בעת שהיה בדרכו מניו מקסיקו לאוקלהומה

מייקל ג'קסון/Stan Wilson

הזמר טיטו ג'קסון, אחד מחברי להקת חמישיית ג'קסון ואחיו של מייקל ג'קסון, הלך לעולמו בגיל 70. סטיב מאנינג, חבר של המשפחה, אישר את מותו ומסר כי ג'קסון לקה כנראה בהתקף לב בעת שהיה בדרכו מניו מקסיקו לאוקלהומה. טרם נמסרה הסיבה הרשמית למותו.

ג'קסון נולד בשנת 1953 באינדיאנה תחת השם "טוריאנו". הוא הבן השלישי מבין 10 ילדיהם של ג'וזף וקתרין ג'קסון שכוללים בין השאר גם את כוכבי הענק מייקל וג'נט ג'קסון. בשנת 1962 החלו ג'קי, טיטו וג'רמיין ג'קסון להופיע ושנה מאוחר יותר הצטרפו להרכב שני האחים הקטנים, מרלון ומייקל. באותה תקופה אימצו חברי הלהקה את השם The Jackson Five (חמישיית ג'קסון). טיטו היה הגיטריסט הראשי של הלהקה.

טיטו ג'קסון. Dominik Bindl, GettyImages
טיטו ג'קסון/GettyImages, Dominik Bindl

בעקבות ההצלחה של הלהקה טיטו החל במקביל לפתח גם קריירת סולו. בשנת 1978 הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו "Tito Time". ג'קסון נכלל בהיכל התהילה של הרוק אנד רול על חלקו כחבר של בלהקת חמישיית הג'קסונים.

לטיטו שלושה בנים - טוריאנו אדריל ג'קסון ג'וניור, טאריל אדרן ג'קסון ו-טיטו ג'ו ג'קסון (המכונה TJ), אשר הקימו את ההרכב המוזיקלי 3T.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully