וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב כאן 11 על האמירות ההומופוביות של המפכ"ל: "הוא זכאי לדעתו"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 23:34

הכתב בכנסת של כאן חדשות, זאב קם, אמר כי דבריו ההומופוביים של מפכ"ל המשטרה הנכנס דני לוי ("הומואים - זה מגעיל אותי"), אשר צוטטו אמש במהדורת חדשות 12, הינם "דעה שהוא זכאי לה"

הכתב בכנסת של כאן חדשות, זאב קם, אמר (שני) כי דבריו ההומופוביים של מפכ"ל המשטרה הנכנס דני לוי, אשר צוטטו אמש במהדורת חדשות 12, הינם "דעה שהוא זכאי לה".

במהלך דיון בפאנל במהדורת חמש בערב בכאן 11 תהה מואב ורדי "מה היה קורה אילו המפכ"ל היה אומר 'חרדים מגעילים אותי', או 'חובשי כיפות מגעילים אותי'"? בתגובה ענה זאב קם: "זה היה מתקבל בפיהוק אחד גדול. אתה יודע איך אני יודע את זה? זה קורה כל הזמן. לא מזמן העיפו כיסוי ראש למישהי דתייה והמדינה לא רעדה מזה".

בתגובה ענה לו ישראל רוזנר שישב לידו: "המפכ"ל עשה לה את זה?!", וזאב קם ענה לו: "אני יודע שזה נשמע לך מוזר, אבל כל אדם זכאי לדעתו. זה היה מקום פרטי, הוא לא נאם נאום לאומה. הוא אמר את דעתו. אתם לא תאהבו אותה, אבל זו דעתו האישית".

אתמול פורסם במהדורת חדשות 12 כי במהלך שיחה שבה היה נוכח אריה דורון, שקודם להיות דובר המשטרה, אמר המפכ"ל בעודו מפקד מחוז חוף בין היתר: "אני לא מסוגל לראות שני בחורים שהולכים יד ביד ברחוב, זה מגעיל". הנושא עלה בשיחה כשהמפכ"ל הטיח במבקר שהגיע לשיחה: "מה זה המכנסיים הצמודים האלו? אל תגיד לי שאתה חלק מהקהילה עכשיו". המבקר השיב שהוא לא חלק מהקהילה הגאה, ודני לוי התעקש: "אתה בטוח? לא שאכפת לי, אין לי משהו אישי נגדם אבל זה מגעיל אותי".

"לא הבנתי, מה מגעיל?", הקשה המבקר על המפכ"ל. "אלו שעושים את זה בפומבי", השיב אריה דורון. המפכ"ל חיזק את דבריו: "אני לא מסוגל לראות שני בחורים שהולכים ביחד ברחוב ונותנים ידיים או שני גברים שמתנשקים ככה בחוץ, זה מגעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully