וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לסחר בבני אדם: הראפר שון "דידי" קומבס נעצר בפשיטה דרמטית בניו יורק

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 8:19

מפיק העל המוזיקלי נעצר במפתיע במלון במנהטן על ידי סוכני FBI בעקבות כתב אישום חסוי. החשדות המרכזיים כוללים סחר בבני אדם, עבירות מין ואלימות, שימוש וסחר בסמים, ועבירות נשק. כתב האישום המלא צפוי להיחשף בקרוב, בעוד עורכי דינו של קומבס מכחישים את כל ההאשמות

הראפר דידי (שון קומבס) בהשקת האלבום שלו, נובמבר 2023. Dave Benett/Getty Images for TAO Group Hospitality, GettyImages
סחר בבני אדם, עבירות מין, סימום בכפייה ועוד. שון "דידי" קומבס בהשקת אלבומו האחרון בנובמבר/GettyImages, Dave Benett/Getty Images for TAO Group Hospitality

הראפר ומפיק העל המוזיקלי שון "דידי" קומבס נעצר אמש (שני) בניו יורק על ידי סוכני FBI, כך מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית. על פי הדיווחים, המעצר בוצע בעקבות כתב אישום חסוי שהוגש על ידי התביעה הפדרלית במחוז הדרומי של ניו יורק. מקור בכיר באכיפת החוק מסר ל-TMZ כי המעצר תוכנן במקור ליום שלישי, אך הוקדם ביממה בשל התפתחות לא צפויה. קומבס נעצר במלון במנהטן על ידי אנשי מחלקת ביטחון המולדת, ונלקח למשרדי ה-FBI בעיר.

על פי הערכות, המעצר קשור לחקירה פדרלית מתמשכת בחשד לסחר בבני אדם ועבירות נוספות, שבמסגרתה בוצעו חיפושים בבתיו של קומבס בבוורלי הילס ובמיאמי בחודש מרץ האחרון. מקורות מדווחים כי חבר מושבעים גדול שמע עדויות ממאשימים שונים בחודשים האחרונים. עורך דינו של קומבס, מארק אגניפילו, מסר בתגובה: "אנו מאוכזבים מההחלטה להמשיך במה שאנו מאמינים שהוא תביעה בלתי מוצדקת נגד מר קומבס. שון 'דידי' קומבס הוא איקון מוזיקלי, יזם שעשה את עצמו בכוחות עצמו, איש משפחה אוהב ופילנתרופ מוכח. הוא אדם לא מושלם, אך אינו פושע".

למרות שכתב האישום הרשמי טרם נחשף, ההאשמות נגד קומבס נראות חמורות ומגוונות. החשד המרכזי שעולה מהדיווחים הוא סחר בבני אדם, נושא שהיה במוקד החקירה הפדרלית שהובילה למעצרו. לצד זאת, קומבס מואשם בשורה של עבירות מין. בשנה האחרונה הוגשו נגדו מספר תביעות אזרחיות הכוללות האשמות בתקיפה מינית ואונס. בנובמבר 2023 הגישה נגדו הזמרת קאסי (ונטורה), בת זוגו לשעבר, תביעה על תקיפה מינית, שהסתיימה בפשרה יום לאחר מכן. במאי השנה פורסם סרטון אבטחה מזעזע המתעד את קומבס תוקף את ונטורה במלון בלוס אנג'לס ב-2016, מה שמחזק את ההאשמות על התנהגות אלימה מצדו.

חלק מהתביעות האזרחיות כללו טענות על שימוש כפוי בסמים, וחיפושים שנערכו בבתיו במרץ כללו גם בדיקת חשדות הקשורים לסמים. במקביל נבדקו גם חשדות הקשורים להחזקת נשק בלתי חוקי. בנוסף, חלק מהתובעים טענו כי קומבס ניצל אותם כלכלית, כולל אי תשלום עבור עבודה שביצעו. ההאשמות הללו מצטרפות לתמונה הכוללת של ניצול לכאורה של מעמדו בתעשיית המוזיקה.

התובע הפדרלי בניו יורק, דמיאן ויליאמס, מסר כי כתב האישום צפוי להיות מפורסם היום. בשלב הזה לא ידוע מהם האישומים המדויקים נגד קומבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully