וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודישן של שאולי גרינגליק, המחווה לחטופים: התופעות המוזיקליות של השנה

17.9.2024 / 9:46

רגע לפני המצעד הישראלי השנתי של וואלה וגלגלצ שייערך ב-1 באוקטובר, הנה פרק מיוחד של "פלוסים" בהגשת עידו גרינברג שבו אנשי גלגלצ ו-וואלה תרבות בוחרים אירועים ותופעות מוזיקליות שקרו השנה ונחרטו בלבבות של כולנו. צפו

פלוסים גלגלצ פרק 3/אולפן וואלה

רגע לפני המצעד הישראלי השנתי של וואלה וגלגלצ שייערך ב-1 באוקטובר, ערכנו כמה תוכניות ספיישל של התוכנית "פלוסים" בוואלה+ בהגשת עידו גרינברג. בתוכנית הראשונה בחרו אנשי גלגלצ ו-וואלה תרבות את התופעות המוזיקליות המעניינות של השנה. בין השאר נבחרו: הנצחת החללים בהופעות חיות, הביצוע ל"שום דבר לא יפגע בי" עם עמית מן שנרצחה בבארי, האודישן של שאולי גרינגליק ב"כוכב הבא" שאחריו נהרג בעזה, הפרידה מהזמר אדם - והמחוות המוזיקליות הרבות לחטופים.

את חמשת האירועים הציגו אנשי גלגלצ עידו פורת, אחינועם בר, דלית רצ'שטר ואנשי וואלה תרבות ניר יהב ולירון בן שושן. צפו למעלה.

seperator

המצעד הישראלי השנתי תשפ"ד עם דלית רצ'שטר יתקיים באולפן וואלה ביום שלישי 1 באוקטובר ויועבר בשידור חי החל משעה 12:00 בצהריים. אז מה צפוי לנו? המון הפתעות, ביצועים מיוחדים, אמנים מובילים - ובעיקר מוזיקה מעולה.

אז מה יהיה שיר השנה? מי ייבחרו לאנשי השנה? מי יוכרז כפריצת השנה? מה יהיה אלבום השנה? ומה יהיה מופע השנה? ההחלטה בידיכם. הצביעו עכשיו למצעד והשפיעו ממש כאן - ואולי תוכלו לזכות בפרס שווה במיוחד: כרטיסים זוגיים לשנה של הופעות במועדוני זאפה.

איפה אפשר לצפות במצעד? מלבד האתר ואפליקציית וואלה, יהיה ניתן לצפות גם בוואלה+, ערוץ הטלוויזיה החדש של וואלה שנמצא בכל פלטפורמות השידור (HOT - אפיק 1, YES+ וסטינג TV באפיק 21, סלקום TV באפיק 21, פרטנר TV באפיק 15). אפשר גם להוריד את אפליקציית וואלה+ לטלוויזיה החכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלוסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully