וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתן אגרוף לגיטריסט על הבמה: סולן הלהקה האגדית התנצל

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 12:57

לאחר שפרי פארל, סולן להקת הרוק ג'יינז אדיקשן, תקף את גיטריסט ההרכב דייב נבארו, באמצע הופעה בבוסטון וגרם לביטול המשך סיבוב ההופעות של הלהקה, הוא התנצל בפני חבריו ללהקה ומעריציו. "לצערי, נקודת השבירה שלי הביאה להתנהגות בלתי נסלחת", אמר

פרי פארל, סולן להקת הרוק האמריקאית ג'יינז אדיקשן, תקף את גיטריסט ההרכב, דייב נבארו, במהלך הופעה בבוסטון וההופעה נפסקה, 13 בספטמבר 2024. יוטיוב, צילום מסך
פרי פארל, סולן להקת הרוק האמריקאית ג'יינז אדיקשן, תקף את גיטריסט ההרכב, דייב נבארו, במהלך הופעה בבוסטון וההופעה נפסקה, 13 בספטמבר 2024/צילום מסך, יוטיוב

פרי פארל, סולן ג'יינז אדיקשן, התנצל בפני חבריו ללהקה, מעריציו ובני משפחתו לאחר שתקף את הגיטריסט דייב נבארו על הבמה בהופעתם ביום שישי בבוסטון וגרם לביטול המשך סיבוב ההופעות שלהם.

"סוף השבוע הזה היה קשה במיוחד ואחרי שהיה לי זמן ומקום לחשוב, הדבר הנכון יהיה להתנצל בפני חברי ללהקה, במיוחד דייב נבארו, מעריצים, בני משפחה וחברים על מעשיי במהלך המופע של יום שישי", מסר פארל. "לצערי, נקודת השבירה שלי הביאה להתנהגות בלתי נסלחת, ואני לוקח אחריות מלאה על האופן שבו בחרתי להתמודד עם המצב".

ההצהרה של פארל פורסמה כמה שעות לאחר שהלהקה הודיעה על ביטול שאר סיבוב ההופעות שלה, ולוותה בהצהרה נוספת של נבארו, המתופף סטיבן פרקינס והבסיסט אריק אייברי, שאמרו שסיבוב ההופעות בוטל עקב "דפוס התנהגות מתמשך וקשיי בריאות הנפש של הזמר שלנו פרי פארל".

בשישי, באמצע ההופעה בבוסטון של הלהקה, פארל צרח למיקרופון לפני שצעד לעבר נבארו ודחף אותו, ונבארו ניסה להתגונן ולעצור את פארל. כל זאת קורה על הבמה, כששיר נקטע באמצע. הקטטה נמשכה, פארל המשיך לדחוף את נבארו ונתן לו אגרוף. נבארו הדף אותו, במה שנראה כהגנה עצמית, ואז אנשי הצוות מיהרו לתפוס את פארל בניסיון למשוך אותו מלהרביץ לנבארו.

מעריצים שנכחו בהופעה אמרו לתקשורת הזרה, שנראה היה שהמתח בין השניים גדל במהלך מספר שירים, וכי פארל התחיל לצעוק על נבארו כבר באמצע השיר "Mountain Song". המתח התעצם כשהלהקה ביצעה את השיר "Three Days" ואז פארל תקף את נבארו בעת השיר "Ocean Days". פארל קילל וחבט בנבארו במשך כתשעה שירים בהופעה, הוא התבקש על ידי אנשי הצוות שתפסו אותו להפסיק להתנפל על נבארו ולאחר מכן נגרר מהבמה על ידי הצוות והבסיסט אריק אייברי, שנראה נסער במיוחד. הערב הסתיים בפתאומיות, מוקדם מהמתוכנן, והלהקה נעלמה מהבמה. לאחר זמן מה, נבארו, אייברי והמתופף סטיבן פרקינס עלו שוב לבמה, חיבקו זה את זה ונופפו לקהל. מעריצים רבים הריעו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully