וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקווה השיקה "שדרת כוכבים", אך שכחה את אחד הכוכבים הגדולים מהעיר

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 21:33

עיריית פתח תקווה השיקה שדרת כוכבים חדשה שתצדיע לאמנים שנולדו בעיר או גדלו בה, אלא שלמרבה ההפתעה - אחד הכוכבים הגדולים שיצאו מהעיר - הראפר טונה - נמצא מחוץ לרשימה

שדרת הכוכבים של פתח תקווה. יחצ,
השדרה החדשה/יחצ

רביד פלוטניק, אביהו מדינה, שלומי קוריאט, נחום היימן ז"ל, עדי חבשוש והסופרות שהביאו לנו את קופיקו וכראמל: אלו הם רק חלק מ-31 השמות שעיריית פתח תקווה בחרה להטמיע בשדרת הכוכבים החדשה אשר מוקמת בימים אלה בפתח היכל התרבות בעיר. עוד כשבוע וחצי תחנוך עיריית פתח תקווה את השדרה החדשה. באופן מוזר, אחד הכוכבים הגדולים שיצאו מהעיר - הראפר טונה - לא מונצח בשדרה החדשה.

הרשימה כוללת זמרים, סופרים, יוצרים, שחקנים ופזמונאים, חלקם ילידי העיר וחלקם תושביה כיום: המשוררת אסתר ראב, אהרון עמרם, דודו פישר, עדי חבשוש, יונה קפאח, מאירה ברנע גולדברג, שלומי קוריאט וכמובן רביד פלוטניק כאמור. ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג: "בכוחה של התרבות להשפיע על נפש האדם ואנו רואים חשיבות רבה במלאכת האמנים והיוצרים. מתוך ראייה זו, אנו מעצימים את אירועי התרבות בעיר, מקימים אולמות חדשים ותיאטראות ונמשיך להעצים את עולם התרבות המקומי על סוגיו השונים ונוקיר את פעילותם החשובה של האמנים והאמניות".

מעיריית פתח תקווה נמסר: "אנו מברכים שרבים מאנשי התרבות בישראל הם ילידי או תושבי העיר פתח תקווה. הרשימה שיצאה היום הנה ראשונית ואנו יותר משמחים להמשיך לבדוק עוד ועוד שמות ראויים וטובים מהעיר. אנו מזמינים את שוחרי התרבות בישראל להציע עוד שמות לעירייה ואם אלה יתקבלו נוסיפם בשמחה לשדרת הכוכבים עוד לפני הפתיחה ב-30.9".

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully