וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו פה רוצה לעצבן את שרה נתניהו": המודעה על גאולה אבן הבוקר ב"הארץ"

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 8:34

מישהו מנסה לשחק בראש של אשת ראש הממשלה? במודעה שפורסמה היום בעמוד הראשי של הארץ נכתב "בקרוב - הגברת הראשונה החדשה", כשתמונתה של גאולה אבן - רעייתו של גדעון סער - מופיעה מקדימה, ותמונתה של שרה נתניהו - מחוקה מאחור. ומה היו התגובות?

בעמוד הראשון של עיתון "הארץ" פורסמה היום מודעה שלא ברור מה עומד מאחוריה ומי עומד מאחוריה. במודעה מופיעה תמונה גדולה של גאולה אבן, רעייתו של יו"ר "תקווה חדשה" ח"כ גדעון סער, כשמאחוריה מופיעה תמונה קטנה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ועליה סימון איקס. מתחת התמונות מופיע הכיתוב: "בקרוב - הגברת הראשונה החדשה!". זאת, כאמור, ברקע המגעים לצירופו של סער לממשלת נתניהו על חשבון שר הביטחון יואב גלנט.

המודעה עוררה כצפוי תגובות רבות. כתב המגזין של חדשות 12, ציון נאנוס, כתב: "זאת הזיה שלא הייתה עוברת אפילו כפרק ב'ויפ'. מישהו מנסה לעצבן מאד את אשת ראש הממשלה באמצעות המודעה הזאת בעמוד הראשון של 'הארץ' כדי שתטרפד את מינוי סער לשר ביטחון". יועץ התקשורת איציק אלרוב הוסיף: "אלף ציוצים לא יצליחו לעשות את זה יותר טוב מהמודעה הזו". צייצן אחר הוסיף: "שאפו למי שעומד מאחורי זה. קהל יעד מובחן, רעיון מדוייק וביצוע מדוייק, יעיל יותר ממאה הפגנות".

כפי שנחשף בוואלה, נתניהו תכנן לחזור מהביקור בארצות הברית בסוף יולי ולפטר את גלנט, אך בשל ההתפתחויות הביטחוניות, התוכניות נדחו עד לסיום סבב המהלומות וההסלמה. לפי מקורות, נתניהו החליט לדחות את התוכנית לאור הכוננות וההיערכות לתגובת חיזבאללה ואיראן לחיסולים אך "ההחלטה נפלה. זו לא שאלה של אם, אלא של מתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully