וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדג נחש, שלום חנוך - ונקמת הטרקטור: מה צפוי בפסטיבל העוד הבינלאומי?

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 10:42

הפסטיבל, החוגג חצי יובל, יתקיים בחודש נובמבר ויארח את הדג נחש, שלום חנוך, ברי סחרוף, נקמת הטרקטור וגם את נגן חליל הבנסורי ההודי ראקש צ'אורסיה. לכל הפרטים

הדג נחש/צילום: רשת 13
הדג נחש. אוהד רומנו,
הדג נחש/אוהד רומנו

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים יתקיים השנה, זו השנה ה-25 במספר. בחגיגות החצי יובל, יכלול הפסטיבל הפקות מקור שנוצרו במיוחד לכבודו, מופעי השקה של אלבומים חדשים ומופעי בכורה של אמנים בינלאומיים בישראל. הפסטיבל מנוהל אמנותית על ידי אפי בניה ומופק על ידי בית הקונפדרציה ע"ש חיים גורי ירושלים. הוא יתקיים בין 21- 30 בנובמבר בבית הקונפדרציה, בתיאטרון ירושלים, בספרייה הלאומית, בצוללת הצהובה ובמזקקה.

בערב הפתיחה תציג להקת הדג נחש מופע מקורי שיצרה במיוחד לפסטיבל - פרשנות חדשה ועכשווית לספר "תהילים". הפקה נוספת, שנוצרה במיוחד לפסטיבל העוד 2022, שואבת גם היא את השראתה מהמקורות, והפעם "שיר השירים" בגרסתו הייחודית של שם טוב לוי, עם אנסמבל שם טוב לוי ואנסמבל קול-דודי. במופע הסיום החד-פעמי של הפסטיבל יככב שלום חנוך, מהיוצרים הגדולים והמשפיעים של ישראל בכל הזמנים. חנוך יארח את הזמר שלומי שבן ואת נגן העוד, הכנר והזמר יאיר דלאל, למבחר מלהיטיו מכל השנים.

מהודו יגיע לפסטיבל ראקש צ'אורסיה, הנחשב לנגן חליל הבנסורי המוביל בדורו וממשיך דרכו של דודו ומורו, גדול נגני הבנסורי בכל הזמנים, פנדיט הריפרסאד צ'אורסיה. המופע "חביבת הכל" יוקדש לפועלה של הזמרת, היוצרת, השחקנית והמוזיקאית התוניסאית היהודייה חביבה מסיכה, שהיתה כוכבת בעולם הערבי בשנות ה-20 של המאה הקודמת. ומה עוד צפוי? תייסיר אליאס, נסים דקואר וזוהר פרסקו יופיעו יחד, נקמת הטרקטור יופיעו עם אנסמבל הפיוט, ברי סחרוף יארח את שי צברי, אליהו דגמי ואלעד גבאי ועוד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • הדג נחש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully