וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סיבות ביטחוניות: ההופעה של חנן בן ארי שתוכננה למחר תידחה

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 15:11

בשל המתיחות הביטחונית הנחו בצה"ל את המועצה האזורית מטה-אשר לבטל את הופעתו של המוזיקאי חנן בן ארי שהייתה אמורה להיערך מחר באמפי שבקיבוץ לוחמי הגטאות בגליל המערבי

חנן בן ארי פונה לפרודתו מהבמה/יחסי ציבור

בשל המתיחות הביטחונית הנחו בצה"ל את המועצה האזורית מטה-אשר לבטל את הופעתו של המוזיקאי חנן בן ארי שהייתה אמורה להיערך מחר באמפי שבקיבוץ לוחמי הגטאות בגליל המערבי. בהופעה היו אמורים להשתתף 4,300 תושבים ובני האזור. בשבוע שעבר הופיעו במקום רמי וריטה אל מול קהל של אלפים. "בהתאם להערכת מצב ולמען שמירה על בטחון הציבור, המועצה האזורית מטה אשר החליטה לדחות את המופע של חנן בן ארי שתוכנן למחר, יום חמישי, 19.9.24, באמפי לוחמי הגטאות", נמסר. במועצה האזורית אומרים כי הביטול בהוראת צה"ל.

זו לא הפעם הראשונה שבה נדחית הופעה של הזמר חנן בן ארי בשל מתיחות ביטחונית. בחודש אפריל האחרון בוטלה הופעתו בעיר שדרות ונדחתה למועד מאוחר יותר. "לאור המתיחות הביטחונית, הנחה מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו, לבטל את המופע של חנן בן ארי שתוכנן להערב באצטדיון העירוני על מנת לנקוט במשנה זהירות", נמסר אז מטעם ראש העיר. חנן בן ארי עצמו כתב: "הייתי אופטימי ורציתי לפגוש את תושבי שדרות והעוטף היום, אבל לאור המציאות הבלתי נסבלת שאנחנו חיים בה נתבקשנו לדחות את המופע בכדי להימנע מסיכון של יותר מ-5,000 איש באזור אחד פתוח בשדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully