וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי, עדן חסון וקרן פלס: אלו האמנים שיופיעו בטקס המשפחות

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 15:19

משפחות ה-7 באוקטובר פרסמו את האמנים שישתתפו בטקס הלאומי במלאת שנה לטבח, ובהם גם שלום חנוך, יהודה פוליקר, גלי עטרי, אביב גפן, בועז שרעבי, זהבה בן, מירי מסיקה, ישי לוי, שולי רנד, רן דנקר, אמיר דדון, מרגלית צנעני וקורין אלאל. כל הפרטים

שלום חנוך שלמה ארצי. יח"צ,
שלמה ארצי לשלום חנוך, ממשתתפי הטקס/יח"צ

משפחות ה-7 באוקטובר פרסמו את רשימת האמנים שישתתפו בטקס הלאומי במלאת שנה לטבח, שיתקיים במקביל לטקס הממשלתי השנוי במחלוקת עליו חתומה השרה מירי רגב. טקס המשפחות יתקיים ב-7 באוקטובר בפארק הירקון, פתיחת השערים משעה 17:00, תחילת הטקס ב-19:00 והוא יפתח בדקת דומייה, קדיש ויזכור. לטקס צפויים להגיע עשרות אלפי אנשים. משפחות וקהילות ה-7 באוקטובר יישבו ביציע מיוחד שייבנה עבורן.

את הטקס ינחו רותם סלע וחנוך דאום, וישתתפו בו מיטב אמני ישראל: שלמה ארצי, שלום חנוך, יהודה פוליקר, גלי עטרי, עדן חסון, אביב גפן, בועז שרעבי, היהודים, זהבה בן, כנסיית השכל, עברי לידר, מירי מסיקה, קרן פלס, ישי לוי, שולי רנד, רן דנקר, אמיר דדון, מרגלית צנעני, קורין אלאל, אגם בוחבוט, ואלרי חמאתי ואדר גולד.

ממארגני הטקס נמסר כי הוא "ישלב בין זיכרון, כאב, גבורה, תקווה ותקומה. ברוח האחדות של הטקס, על הבמה יעלו קהילות, משפחות ואמנים בחיבורים מרגשים" וכי הטקס ישודר בערוצי הטלוויזיה השונים וכן יופץ שידור לכלי התקשורת ברחבי העולם. יונתן שמריז, מייסד "קומו" וממארגני הטקס, מסר: "מעולם לא חשבתי שטקס לזכר החורבן שלנו יכול לעורר גם אופטימיות. האמנים הגדולים בישראל נרתמו ויגיעו להופיע בהתנדבות בפני משפחות 7 באוקטובר וכל עם ישראל שיעמוד שם איתנו. הימים הם ימים קשים, בלתי נתפסים, אבל החיבוק שאנחנו מקבלים עוטף את כולנו בתקווה שיכול להיות פה גם אחרת. בשם המשפחות, תודה לכל עם ישראל".

כרטיסים לציבור הרחב ניתן להזמין כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully