וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקח את המיליון: אור בן דוד הוא המנצח בגמר "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 21.9.2024 / 23:46

אחרי שלושה חודשים וחצי, הגיע לקצה העונה של "האח הגדול" לשנת 2024. הדייר שהגיע למקום הראשון הוא אור בן דוד, פרידה הגיעה למקום השני, יוסי - למקום השלישי, הדר - למקום הרביעי ונועם הגיע למקום החמישי

נועה קירל מתחתנת/ריאליטי צ׳ק 10

אחרי שלושה חודשים וחצי, הגיע לקצה העונה של "האח הגדול" ברשת 13. אור בן דוד זכה בגמר - ובמיליון שקלים. למקום השני הגיעה הדיירת פרידה עוזיאל, למקום השלישי הגיע יוסי פריאנטי, למקום הרביעי - הדר שירי ולמקום החמישי נועם מדר.

ברגע ששני המגישים גיא זו-ארץ ולירון ויצמן נפרדו מהצופים והודו לצוות, נעמד מאחוריהם הדייר לשעבר בן אדם כשהוא לובש חולצה שעליה נכתב "קדושת החיים מעל הכל" במעין אקט מחאה בקריאה לשחרור החטופים מהשבי בעזה. גם זו-ארץ ו-ויצמן קראו לממשלה במהלך השידור לעשות הכול כדי לשחרר את החטופים באופן מיידי מהשבי בעזה.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
אור בן דוד/צילום מסך, רשת 13
בן אדם גמר האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הדייר לשעבר בן אדם לובש חולצה שעליה נכתב "קדושת החיים מעל הכל"/צילום מסך, רשת 13

לפני מספר ימים נהרג בעזה סמ"ר עמית באכרי, שהוא גם בן דודו של נועם מדר שהעפיל לגמר האח הגדול. לבקשת משפחתו של נועם מדר, האח הגדול לא עדכן אותו - והוא צפוי להתעדכן בטרגדיה רק לאחר יציאתו מהבית.

בפוסט שפורסם בשם המשפחה בחשבון האינסטגרם של מדר נכתב: "חברים שלנו, עמית היה בן דוד וחבר של נועם וברק. כולנו בהלם, כואבים את המצב ומתמודדים עם המציאות החדשה. עברנו שעות קשות של התלבטויות באיזו דרך הכי נכון להתמודד עם הסיטואציה הקשה שתפסה אותנו, אבל אנחנו יודעים שעמית היה כל כך גאה בנועם ובדרך שלו".

עוד נכתב בפוסט, אליו צורפה תמונה של השניים: "המשפחה כרגע החליטה לא לספר לנועם ולתת לו להמשיך את המסע שלו בצעדיו האחרונים. בעזרת ה', נועם ייצא בשבת ויצטרף לשבעה עם המשפחה. אנחנו בטוחים שגם מלמעלה עמית ממשיך להיות גאה בנועם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully