וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניכסתם את החטופים, די לפוליטיקה המזוהמת!": איילה חסון התפוצצה בשידור | צפו

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 12:18

מגישת כאן 11 איילה חסון התפוצצה בשידור על חבר הפאנל, מזכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר יריב אופנהיימר, תוך שהיא מאשימה אותו בניכוס החטופים: "יש כאלה שעושים מזה ביזנס פוליטי וכלכלי. אל תנכסו את החטופים למחנה אחד. יש גבול לציניות"

מגישת כאן 11 איילה חסון התפוצצה בשידור על חבר הפאנל, מזכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר יריב אופנהיימר, תוך שהיא תוקפת את מי שמנכס לעצמם, לטענתה, את נושא החטופים.

"זה שעושים קמפיין שיש חלק בציבור שאכפת לו מהחטופים וחלק בציבור שלא אכפת לו מהחטופים - זה דבר זדוני ומכוער", אמרה בזעם. "באופן אישי אין לילה שאני לא מתעוררת בבעתה בגלל החיילות החטופות. זה לא עובר לי ליד הלב והראש. אז אל תגיד לי. יש כאלה שעושים מזה ביזנס פוליטי וכלכלי. אל תנכסו את החטופים למחנה אחד. יש גבול לציניות. תשאירו את הפוליטיקה המזוהמת הזו בצד. אח של חטוף אמר את זה אפילו".

יריב אופנהיימר ענה: "זה לא שקר, זו אידיאולוגיה. אנשים הצביעו לבן גביר וסמוטריץ' והם חושבים שעסקת חטופים זה דבר שלא צריך לקרות". בתגובה אמרה חסון הנסערת: "יש אנשים שהצביעו לסמוטריץ' ונלחמים בעזה ומחרפים נפשם להחזיר את החטופים. מספיק עם המניפולציה המזוהמת הזו".

ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן שיתפה את הסרטון בטוויטר וכתבה: "אחת הקריזות המוצדקות בהיסטוריית התקשורת הישראלית. שאפו, אילה".

  • עוד באותו נושא:
  • אילה חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully