וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד נתקעה בחיבוק של נועם: הפאדיחה של לירון ויצמן בגמר "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 14:52

ברגע שנועם יצא מבית האח הגדול, פרשה המנחה לירון ויצמן את ידיה כדי לקבל אותו בחיבוק. אלא שנועם העדיף לחבק את אחיו התאום ברק ולייבש את לירון. מה הבעיה? היד של לירון נתקעה בתוך החיבוק של שני האחים. צפו

המודח החמישי בגמר "האח הגדול" שנערך אתמול ברשת 13 היה נועם מדר. ברגע שיצא מבית האח, פרשה המנחה לירון ויצמן את ידיה כדי לקבל אותו בחיבוק. אלא שנועם התעלם ממנה בבוטות וניגש לחבק את אחיו התאום ברק שרץ אליו. פה לא הסתיימה הפאדיחה הענקית בשידור חי, כי הסתבר שהיד של לירון ויצמן נתקעה בתוך החיבוק של שני האחים האוהבים. צפו למעלה ברגע המצחיק.

אתמול כאמור הגיעה לקצה עונת "האח הגדול" ששודרה בשלושה חודשים וחצי האחרונים ברשת 13. אור בן דוד זכה בגמר - ובמיליון שקלים. למקום השני הגיעה הדיירת פרידה עוזיאל, למקום השלישי הגיע יוסי פריאנטי, למקום הרביעי - הדר שירי ולמקום החמישי נועם מדר. הגמר גרף 17 אחוז בלבד (ו-479 אלף צופים) והפסיד לחצי גמר "המרוץ למיליון" ששודר באותה שעה בקשת 12 וגרף 17.5 אחוז ו-489 אלף צופים. "הפטריוטים" ששודר בערוץ 14 גרף 8.8 אחוז ושידור חוזר של "אויבים" ששודר בכאן 11 גרף 4.4 אחוז רייטינג.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully