וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרפר נחמד, מעבר לאופק: מה צפוי בפסטיבל "ירון" להצגות ילדים?

עודכן לאחרונה: 23.9.2024 / 15:11

תיאטרון אורנה פורת יקיים זו השנה ה-25 את "פסטיבל ירון" על שם הצנחן ירון ירושלמי ז"ל במהלך חג הסוכות. הפסטיבל יתפרש על פני חמישה ימים וארבעה לוקיישנים בתל אביב - מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון ארץ ישראל, בית החייל והתיאטרון הקאמרי

מעבר לאופק. תמי שחם,
מעבר לאופק/תמי שחם

תיאטרון אורנה פורת יקיים זו השנה ה-25 את "פסטיבל ירון" על שם הצנחן ירון ירושלמי ז"ל במהלך חג הסוכות. הפסטיבל יתפרש על פני חמישה ימים וארבעה לוקיישנים בתל אביב - מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון ארץ ישראל, בית החייל והתיאטרון הקאמרי, כאשר כרטיס להצגה מקנה גם כניסה למוזיאון ת"א ומוזיאון א"י ביום האירוע, ללא תשלום נוסף. הפסטיבל יתקיים בין 18 ל-22 באוקטובר.

הפסטיבל יציע הצגות לילדים, לנוער ולכל המשפחה (מגיל שנה ומעלה), בהן הצגות חדשות מהרפרטואר של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער: "פרפר נחמד" - עיבוד בימתי ראשון לסדרת המופת של תאגיד השידור הישראלי וכאן חינוכית, "מה קרה בארץ מי" מחזמר קומי מאת לאה נאור עם מוזיקה מאת קובי אושרת, "מעבר לאופק" - הצגת יחיד בהשראת סיפורה של אופק ראשון שהפכה מילדה מוחרמת למובילה חברתית, ו"הדייג ודג הזהב" בשיתוף להקת "פרסקו".

עוד יעלו בפסטיבל הצגות אהובות ומצליחות כמו "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש", "מעלה קרחות", "פטר והזאב", "טביעת האצבע של אייל", "הרון הלא נכון", מחסן השטוזים של דתיה ועוד.

פסטיבל ירון הינו פרי יוזמה משותפת של משפחת ירושלמי, הפועלת בתחום התרבות והאחראית לפרויקטים רבים להנצחת ירון ירושלמי הצנחן שנפל במלחמת ההתשה, עיריית תל אביב-יפו, מוזיאון ת"א לאמנות, מוזיאון ארץ ישראל ותיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully