וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפקה של נועה קירל מבהירה: למרות המצב - ממשיכים כרגיל בהכנות להופעה בפארק

23.9.2024 / 20:31

על רקע הכרזה על מצב מיוחד בעורף בכל הארץ לשבוע לאור הסלמה במצב הביטחוני, רבים ממעריצי נועה קירל תוהים אם הופעתה בפארק הירקון בחמישי תתקיים כמתוכנן. הפקת המופע מבהירה כי כרגע המופע מתקיים כרגיל. "אין שינוי, גם לא בהנחיות המשטרה"

נועה קירל מתארחת בועדת תרבות, מרץ 2024/ראובן קסטרו

על רקע ההכרזה על מצב מיוחד בעורף בכל רחבי הארץ לשבוע, בעקבות ההסלמה בין ישראל לחיזבאללה, מעריצים רבים של נועה קירל תוהים אם ההופעה המתוכננת של הזמרת ביום חמישי בפארק הירקון תתקיים כמתוכנן. וואלה תרבות הפנה את השאלה להפקת המופע, שהבהירה כי נכון לשעה זאת המופע מתקיים כרגיל. "אין שינוי, אנחנו ממשיכים כרגיל", אומרים לנו בהפקת המופע. "גם אין שינוי בהנחיות המשטרה. המסמך שיצא הוא טכני ולא משפיע על ההנחיות".

מוקדם יותר היום יחסי הציבור של קירל קבעו מועד חדש לסיור לעיתונאים ומפגש תקשורת בפארק הירקון - גני יהושע, שהיה אמור להתקיים אתמול (ראשון) בבוקר ובוטל בעקבות המצב הבטחוני. המועד החדש לסיור המודרך במתחם המופע, על במת המופע ומאחורי הקלעים, נקבע למחר (שלישי), ויהיה בנוכחותה של קירל וצוות המופע. קירל העלתה היום פוסט לאינסטגרם מפארק הירקון, שמציג את מתחם ההופעה. "אתם לא מבינים, המסכים הכי גדולים שהיו אי פעם בפארק. הולכים לראות אותי ככה בענק", אמרה הזמרת. "אני חייבת לעשות שפם! יראו לי את כל השפם!"

על רקע החרפת ההסלמה בין ישראל לחיזבאללה, שרי הממשלה אישרו היום במשאל טלפוני דחוף החלטה על הכרזה על מצב מיוחד בעורף בכל רחבי הארץ לשבוע. ההכרזה, שמקנה לצהל ופיקוד העורף סמכויות להנחיית אוכלוסיה במצב חירום, היתה מוגבלת לקו חיפה צפונה וכעת תורחב לכל שטחי המדינה. הכרזה של מצב מיוחד בעורף מסמיכה את הרמטכ"ל, סגן הרמטכ"ל, ראש אגף במטה הכללי, מפקדי פיקוד העורף ומפקדי הפיקודים לתת לציבור הוראות המחייבות שהייה בחדרי ביטחון, במקלטים או במקומות אחרים, לאסור או להגביל לימודים במוסדות חינוך, סמכויות שונות זכות השימוש במקלטים. בנוסף, ההכרזה מעניקה לחלק משרי הממשלה סמכויות הנוגעות להפעלת המשרדים והרשויות שעליהם הם אחראים וזכויות עובדים.

ההסלמה בצפון מול חיזבאללה הגיעה היום לשיא חדש. חיזבאללה שיגר מטחי רקטות כבדים משעות הצהריים לאזור הגליל, העמקים, חיפה והקריות וגם אל עומק ישראל - אל עבר השומרון.

עוד בוואלה

"פאק חמאס": נועה קירל הופיעה בפסטיבל ענק בברזיל והתעטפה בדגל ישראל

לכתבה המלאה
נועה קירל מתארחת בועדת תרבות, מרץ 2024. ראובן קסטרו
"אני חייבת לעשות שפם! יראו לי את כל השפם!". נועה קירל/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר הופיעה קירל בפסטיבל המוזיקה הגדול "רוק אין ריו" בברזיל. לצדה הופיעו אמנים בינלאומיים כמו טראוויס סקוט, אד שירן, אימאג'ן דראגונס, די-ג'יי סנייק, דיפ פרפל ועוד. קירל שרה ממיטב להיטיה - הן באנגלית והן בעברית, בין השאר גם את "יוניקורן" שאיתו זכתה במקום השלישי והמכובד באירוויזיון בשנה שעברה. במשך כמה דקות במהלך הופעתה התעטפה נועה קירל בדגל ישראל, כשבאחת התמונות נראה כי כתובות עליו המילים "פאק חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully