וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החשש מירי טילים: הופעתו של עקיבא באמפי שוני מבוטלת

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 11:48

בצל המתיחות הביטחונית והחשש מירי טילים על ידי חיזבאללה, הופעתו של עקיבא בזאפה אמפי שוני שאמורה להיערך ביום חמישי הקרוב מבוטלת. זו הפעם הראשונה שבה מתבטל מופע באמפי שוני בעקבות המתיחות בצפון - על אף שאין שינוי בהוראות פיקוד העורף ביחס למיקום שלו

בצל המתיחות הביטחונית והחשש מירי טילים על ידי חיזבאללה, הופעתו של עקיבא בזאפה אמפי שוני שאמורה להיערך ביום חמישי הקרוב מבוטלת - כך הודיעו מהפקת המופע. רוכשי הכרטיסים יזוכו אוטומטית. עקיבא, ששירת חודשים ארוכים במילואים בגבול הצפון, נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות המלווה את יציאת אלבומו החדש "אלף מנעולים".

זו הפעם הראשונה שבה מתבטל מופע באמפי שוני בעקבות המתיחות בצפון - על אף שאין שינוי בהוראות פיקוד העורף ביחס למיקום שלו בארץ, נכון לעכשיו.

הזמר עקיבא. שי פרנקו,
עקיבא/שי פרנקו

על רקע ההכרזה על מצב מיוחד בעורף בכל רחבי הארץ לשבוע, בעקבות ההסלמה בין ישראל לחיזבאללה, מעריצים רבים של נועה קירל תוהים אם ההופעה המתוכננת של הזמרת ביום חמישי בפארק הירקון תתקיים כמתוכנן. וואלה תרבות הפנה את השאלה להפקת המופע, שהבהירה כי נכון לשעה זאת המופע מתקיים כרגיל. "אין שינוי, אנחנו ממשיכים כרגיל", אומרים לנו בהפקת המופע. "גם אין שינוי בהנחיות המשטרה. המסמך שיצא הוא טכני ולא משפיע על ההנחיות".

  • עוד באותו נושא:
  • עקיבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully