וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל בפארק: "הטרור לא ינצח אותי, אני לא רואה סיבה לבטל"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 13:02

הזמרת המצליחה קיימה היום מסיבת עיתונאים קצרה בפארק הירקון בתל אביב, יומיים לפני הופעתה הצפויה שם והתייחסה לאפשרות שתבטל את ההופעה בצל הירי של חיזבאללה: "אני מרגישה מחויבת לקהל ולתרבות הישראלית. נמשיך כרגיל בהתאם להנחיות פיקוד העורף"

נועה קירל במסיבת עיתונאים לקראת ההופעה בפארק הירקון, 24 בספטמבר 2024/שגיא בן נון

הזמרת נועה קירל קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים קצרה בפארק הירקון בתל אביב, יומיים לפני הופעתה הצפויה שם והתייחסה לאפשרות שתבטל את ההופעה בצל הירי של חיזבאללה. היא הבהירה שהמופע ייערך כרגיל - כל עוד הנחיות פיקוד העורף לא משתנות.

"מרגש אותי לעשות את זה בתקופה הזו", אמרה קירל. "אני מרגישה מחויבת לקהל, מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה, לצד הטרור, ולהראות שהם לא ינצחו אותי. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ומה יהיה אם המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור - כל עוד לא עוצרים אותי. אני מרגישה שאני רוצה לתת לקהל שלי את זה, למדינה שלי את זה, המוזיקה זה הדבר הכי מאחד והכי מקסים שיש בעולם. אנחנו עובדים על מופע כל כך מושקע ויפה, בעזרת השם שהכול יהיה כרגיל. הימים האחרונים הם הכי קשים מבחינת חוסר הוודאות, זו סיטואציה מאוד מורכבת ובשביל זה אני כאן, לעמוד ולהגיד שאנחנו ממשיכים כרגיל בהתאם להנחיות פיקוד העורף. נשמור על הבטיחות של כולם כמובן. ואני אגיד כמה זה לא מובן עבורי לקיים מופע מול רבבות אנשים שרכשו כרטיסים. פארק שבא בקלות זה כיף. פארק שבא במאמץ רב זה הופך את זה ליותר מתוק. אני אעבוד הכי קשה בעולם כדי לתת לקהל חוויה בלתי נשכחת. אני מקווה שכך יהיה".

נועה קירל במסיבת עיתונאים לקראת ההופעה בפארק הירקון, 24 בספטמבר 2024. שגיא בן נון, מערכת וואלה
נועה קירל/מערכת וואלה, שגיא בן נון

אחרי הופעות בינלאומיות רבות שלייב ניישן ישראל הפיקו, הופעתה של קירל תהיה המופע הישראלי הראשון שהחברה מפיקים בישראל. המפיק גיא בסר אמר במסיבת העתונאים: "כל הכרטיסים נמכרו לגולדן רינג ול-VIP. לאור הרגישות שיש באוויר, החזית הצפונית והמצב הבטחוני, אנחנו בקשר יומיומי עם הגורמים הביטחוניים, מעודכנים כל הזמן, כל הרשויות תומכות בקיום המופע. המופע מתקיים כסדרו ביום חמישי. מבחינתנו זה חלק מהנצחון על הטרור, מאפשרים לאנשים טיפה אוויר, לברוח מהיומיום, לקבל מופע מקפיץ שנותן וויבז וזה מבחינתנו ניצחון על הטרור".

שותפו, המפיק שי מור יוסף, הוסיף: "זה אחד המופעים הכי גדולים שהיו במדינת ישראל. חשוב לנו להנגיש את נועה לקהל. נבנו מסכים בגודל 16 על 19. יהיו 12 מצלמות. 700 מאבטחים, 300 שוטרים בשכר. זה אחד האירועים הכי מאובטחים שהיו בישראל. מבחינתנו זה מופע בינלאומי לכל דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully