וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו סכנת נפשות, היא פשוט מנותקת": גם המעריצות של נועה קירל איבדו סבלנות

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 21:31

לאחר שאמרה היום כי היא מתכוונת לקיים את המופע כרגיל כל עוד הנחיות פיקוד העורף לא משתנות, המעריצות של נועה קירל - בעיקר אלו מחיפה והצפון - לא מבינות למה היא לא מבטלת: "הדרך מהצפון היא סכנת נפשות. זה עלול להיגמר כמו אסון פסטיבל ערד"

נועה קירל במסיבת עיתונאים לקראת ההופעה בפארק הירקון, 24 בספטמבר 2024/שגיא בן נון

מחרתיים צפויה להיערך הופעתה של נועה קירל בפארק הירקון שבתל אביב, ולמרות שקירל והצוות שלה מבהיר כי כל עוד אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף הם יקיימו את המופע - מעריצים רבים זועמים ולא מבינים מדוע המופע לא מבוטל עדיין.

מעריציה של נועה קירל מאזור חיפה והצפון כתבו כי אין להם שום יכולת להגיע למופע בזמן שהם מופגזים על ידי חיזבאללה ונאלצים להתחבא בממ"דים. "נועה, את מאכזבת אותי וחבל מאוד", כתבה המשפיענית אודיה פינטו. "איך אנשים מהצפון אמורים להגיע? הדרך לתל אביב מהצפון היא סכנת נפשות. זה פשוט לסכן חיי אדם".

בקבוצת פייסבוק רבות של מעריצים מהצפון ניסו רבים למכור כרטיסים להופעתה וכתבו כי עליה לבטל אותו מיד: "חבל שנועה שוכחת שרבים ממעריציה באים מהצפון ולא יצליחו להגיע למרות כל הרצון", כתבה מעריצה. אחרת הוסיפה: "היא חייבת לבטל בשביל ההזדהות. עובר שבוע קשה על כל הצפון ולא עושים מופע ראוותני כזה כשיש אלפי משפחות תקועות בבתים ואזעקות בלי סוף. היא פשוט מנותקת". מעריצה אחרת כתבה: "היא לא שמעה על סולידריות?" ואחרת הוסיפה: "מאוד נוח להתלבש על הוראות פיקוד העורף ולא להתחשב בקהל לא קטן שמגיע מהצפון. חבל".

נועה קירל. אלון לוין,
נועה קירל/אלון לוין

לצד מעריציה מהצפון, גם מעריצים משאר חלקי הארץ קראו לקירל לבטל את המופע. "נועה קירל עדיין לא ביטלה את ההופעה שלה. איזה ניתוק", כתבה אחת הגולשות. אחר כתב: "המדינה במלחמה. הצפון מותקף ובוער. ובמה נועה מתעסקת? בהופעה שלה. כל הכבוד באמת". אחרת הוסיפה: "קצת אגואיסטי לעשות מלחמה במצב כזה לא נועהל'ה? בתכל'ס מה שקורה זה שאת והקריירה שלך נדחקתם לפינה בגלל המלחמה ואת מוכנה לסכן ילדות וילדים בשביל הישארות בתודעה ועשיית כסף. להגיד 'אם פיקוד העורף לא עצר אותי אני לא אעצור' זאת היתממות ואנחנו לא קונים את זה. אפשר לחכות לימים טובים יותר ולהישאר בתודעה בדרכים אחרות. החלום של 'זמרת פופ' שמכרו לך יכול לחכות לימים אחרים".

איש וואלה תרבות עמית סלונים כתב: "הערכה שלי: אנשי ההפקה של נועה קירל לוחצים על צה"ל שיודיע שהוא לא מאשר את המופע בחמישי בפארק הירקון. הם צריכים שגורם חיצוני (משטרה/פקע"ר) יבטלו את המופע, כדי להיות מכוסים ביטוחית. יש כבר הוצאות ענק, חוזים עם ספקים וכו'. מצד שני, לפזז בזמן שחצי מדינה לא יכולה לצאת מהבית זה טירוף. מבחינת נראות זה זוועה. אנשים בצפון במקלטים, חלקם עם כרטיסים להופעה, והם ממש לא יסתכנו בשביל לשמוע את 'טרילילי טרללה' הנפלא. וזה לפני שדיברנו על עניין הביטחון המינימלי. עשרות אלפי אנשים בפארק בלי מיגון. אם תהיה אזעקה באמצע ההופעה זה יכול להיגמר כמו פסטיבל ערד".

קירל קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים קצרה בפארק הירקון בתל אביב, יומיים לפני הופעתה הצפויה שם והתייחסה לאפשרות שתבטל את ההופעה בצל הירי של חיזבאללה. היא הבהירה שהמופע ייערך כרגיל - כל עוד הנחיות פיקוד העורף לא משתנות.

"מרגש אותי לעשות את זה בתקופה הזו", אמרה קירל. "אני מרגישה מחויבת לקהל, מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה, לצד הטרור, ולהראות שהם לא ינצחו אותי. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ומה יהיה אם המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור - כל עוד לא עוצרים אותי. אני מרגישה שאני רוצה לתת לקהל שלי את זה, למדינה שלי את זה, המוזיקה זה הדבר הכי מאחד והכי מקסים שיש בעולם. אנחנו עובדים על מופע כל כך מושקע ויפה, בעזרת השם שהכול יהיה כרגיל. הימים האחרונים הם הכי קשים מבחינת חוסר הוודאות, זו סיטואציה מאוד מורכבת ובשביל זה אני כאן, לעמוד ולהגיד שאנחנו ממשיכים כרגיל בהתאם להנחיות פיקוד העורף. נשמור על הבטיחות של כולם כמובן. ואני אגיד כמה זה לא מובן עבורי לקיים מופע מול רבבות אנשים שרכשו כרטיסים. פארק שבא בקלות זה כיף. פארק שבא במאמץ רב זה הופך את זה ליותר מתוק. אני אעבוד הכי קשה בעולם כדי לתת לקהל חוויה בלתי נשכחת. אני מקווה שכך יהיה".

נועה קירל במסיבת עיתונאים לקראת ההופעה בפארק הירקון, 24 בספטמבר 2024. שגיא בן נון, מערכת וואלה
נועה קירל/מערכת וואלה, שגיא בן נון

אחרי הופעות בינלאומיות רבות שלייב ניישן ישראל הפיקו, הופעתה של קירל תהיה המופע הישראלי הראשון שהחברה מפיקה בישראל. המפיק גיא בסר אמר במסיבת העתונאים: "כל הכרטיסים נמכרו לגולדן רינג ול-VIP. לאור הרגישות שיש באוויר, החזית הצפונית והמצב הבטחוני, אנחנו בקשר יומיומי עם הגורמים הביטחוניים, מעודכנים כל הזמן, כל הרשויות תומכות בקיום המופע. המופע מתקיים כסדרו ביום חמישי. מבחינתנו זה חלק מהנצחון על הטרור, מאפשרים לאנשים טיפה אוויר, לברוח מהיומיום, לקבל מופע מקפיץ שנותן וויבז וזה מבחינתנו ניצחון על הטרור".

שותפו, המפיק שי מור יוסף, הוסיף: "זה אחד המופעים הכי גדולים שהיו במדינת ישראל. חשוב לנו להנגיש את נועה לקהל. נבנו מסכים בגודל 16 על 19. יהיו 12 מצלמות. 700 מאבטחים, 300 שוטרים בשכר. זה אחד האירועים הכי מאובטחים שהיו בישראל. מבחינתנו זה מופע בינלאומי לכל דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully