וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני זכתה במקום השני ב"אמריקה גוט טאלנט" - והתבשרה על הבמה כי אביה נפטר

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 8:25

רוני שגיא והכלב רית'ם קטפו את המקום השני היוקרתי בתוכנית הכישרונות המצליחה בעולם, אולם רגע לאחר מכן התבשרה כי אביה הלך לעולמו. צפו במופע הגמר שלה וברגע ההכרזה

רגע ההכרזה

שמחה מהולה בעצב גדול: מאלפת הכלבים הישראלית רוני שגיא קטפה את המקום השני היוקרתי בתוכנית "אמריקה גוט טאלנט". אלא שרגע לאחר צילומי תוכנית ההכרזה, בעודה על הבמה, התבשרה על מות אביה. תוכנית התוצאות וההכרזה על הזכייה תשודר בסלקום TV החל ממחר (חמישי) וכמובן גם ב-VOD. רוני והכלב רית'ם נתנו הופעות מצוינות לאורך כל תוכנית הכישרונות המצליחה בעולם והצליחו לרגש פעם אחר פעם את ארבעת השופטים סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום, סופיה ורגרה.

"אבא שלי תמך בי בשלב האודישנים, אבל הוא עבר תאונה והתמודד עם פגיעה מוחית, ומאז רק חיכינו וציפינו שמצבו ישתפר", סיפרה רוני. "התלבטתי אם להמשיך בתכנית, לשלב ההופעות החיות, אבל אחותי סול אמרה לי שהוא לא יסלח לנו אם נוותר על ההזדמנות הזאת. ככל שהשלבים עברו קיוויתי לנצח בתכנית ולחזור הביתה כשהוא מרגיש טוב ונוכל לצחוק על איך הוא פספס את ההזדמנות לצפות בי בלייב על הבמה הגדולה בעולם".

מופע הגמר של רוני

"בימים שלפני תכנית הגמר, מצבו החמיר וזה השפיע גם על היכולת שלי להתאמן ולהופיע. בשיחת הווידאו האחרונה אחרי הגמר - עוד סיפרתי לו על כל מה שעברנו, ועל זה שהוא צריך להיות גאה בנו - לא רק על ההישג המקצועי, אלא על עבודת הצוות של אחותי ושלי ועל ההצלחה של הריקוד. ביום שלאחר מכן, צולמה תוכנית התוצאות, ובעודנו על הבמה, לאחר ההכרזה, אחותי ניגשה אלי ואישרה לי את מה שכבר הרגשתי בפנים.

"זה היה הרגע הכי מורכב שחוויתי. מצד אחד כל ההתרגשות והגאווה והאושר על ההצלחה שלנו ומהצד השני, לאבד את אבא שלי בלי היכולת להיות לידו כשזה קורה. אני מרגישה שהוא חיכה עד לרגע האחרון, לוודא שאוכל לסיים להופיע לפני שכבר לא אוכל, והידיעה על כמה הוא היה גאה בי אם יכול היה לראות - מחזקת אותי כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully