וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל המצעד של וואלה וגלגלצ: נטע ברזילי שרה "שיר לנטע" עם מוזיקאים מהעוטף

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 11:42

לכבוד המצעד הישראלי השנתי של וואלה וגלגלצ שייערך ב-1 באוקטובר, נטע ברזילי ו"הפרויקט של תמרי" - שהם מוזיקאים צעירים ומבטיחים מעוטף עזה - הגיעו למוסך ניר עוז שהפך זה מכבר למתחם הופעות ותרבות, כדי לבצע גרסה מיוחדת של אחד השירים הכי מתוקים של שנת תשפ"ד. צפו

כשהלב שבור והפחד, הצער והגעגוע לא מרפים, המוזיקה היא כמו מרפא. עבור חברי הפרויקט של תמרי, המורכב ממוזיקאים מהעוטף ונוצר להנצחתה של תמר קדם סימן טוב ז"ל שנרצחה עם משפתחתה בקיבוץ ניר עוז, המוזיקה היא בדיוק זה.

המוזיקאית נטע ברזילי חברה אליהם ויחד במוסך של קיבוץ ניר עוז, מקום שהיה בית להופעות, הם ביצעו לכבוד המצעד השנתי של וואלה וגלגלצ גרסה נפלאה ללהיט "שיר לנטע" של ניר כנען. צפו למעלה בביצוע המלא.

עוד לא הצבעתם למצעד השנתי של וואלה וגלגלצ? הצביעו מהר כי אלו ימים אחרונים להצבעה - ואולי אפילו תזכו בפרס שווה: כרטיסים זוגיים לשנה של הופעות במועדוני זאפה.

האם צפיתם כבר בקאבר של נס וסטילה ל"פחד אלוהים" של כפיר צפריר?

נטע ברזילי. גלגלצ, צילום מסך
נטע ברזילי/צילום מסך, גלגלצ

המצעד הישראלי של וואלה וגלגלצ ישודר ב-1 באוקטובר בשעה 14:00 בהגשת דלית רצ'שטר. הוא יכלול ביצועים מיוחדים, אמנים גדולים, הפתעות רבות - והמון מוזיקה נפלאה.

איפה אפשר לצפות במצעד? מלבד האתר ואפליקציית וואלה, יהיה ניתן לצפות גם בוואלה+, ערוץ הטלוויזיה החדש של וואלה שנמצא בכל פלטפורמות השידור (HOT - אפיק 1, YES+ וסטינג TV באפיק 21, סלקום TV באפיק 21, פרטנר TV באפיק 15). אפשר גם להוריד את אפליקציית וואלה+ לטלוויזיה החכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרדיטים:

מילים ולחן: ניר כנען
עיבוד והפקה: נטע ברזילי, יהונתן דרוקר, איתי דקל חן, איל ברימן
קולות: נטע ברזילי, אגם וסרברג, הלל משעלי
קולות רקע: איל ברימן, ישי פיציון, איתי דקל חן
חצוצרות: אסף גורן
סקסופונים: אוריה וולנברג
גיטרות: אריאל מריאש, נגה פלד
קלידים: איל אהרוני
בס: גל כהן
כלי הקשה: איל ברימן, רותם שטיין, רותם קלדרון
איפור ומלגזה: מיה רזיאל
הפקה: שי ורקר וחגית ברק
עריכה: דייב שחר

השיר מוקדש באהבה לזכרם של צוות המוסך וגד"ש ניר עוז ובצפייה ותפילה להחזרת כל החטופים. חברי הפרויקט של תמרי הם מוזיקאים מהעוטף מכפר הנוער למוזיקה 'ביכורים', אותו הקימו תחת אש במבצע צוק איתן - תמר ז"ל ושגיא דקל חן שעדין בשבי בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully