וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הירי לתל אביב: נועה קירל דוחה את ההופעה בפארק הירקון

25.9.2024 / 10:49

לאחר הירי לעבר תל אביב הבוקר נועה קירל הודיעה כי היא דוחה את ההופעה בפארק הירקון שתוכננה להתקיים ביום חמישי למועד אחר

נועה קירל מודיעה על דחיית הופעתה בפארק הירקון בתל אביב, שהייתה אמורה להתקיים ב-26 בספטמבר אך בוטלה בעקבות הסלמת המלחמה ולאחר שיגור טיל מלבנון לעבור תל אביב/יח"צ

לאחר הירי לעבר תל אביב הבוקר (רביעי), נועה קירל הודיעה כי היא דוחה את ההופעה בפארק הירקון שתוכננה להתקיים ביום חמישי למועד אחר.

בהודעה מטעם ההפקה נמסר כי "מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל החליטו במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש. כל הכרטיסים שנרכשו כוחם יפה לתאריך שייקבע ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים". בימים הקרובים תעדכן ההפקה על מועד המופע החדש.

נועה קירל במסיבת עיתונאים לקראת ההופעה בפארק הירקון, 24 בספטמבר 2024. שגיא בן נון, מערכת וואלה
קירל/מערכת וואלה, שגיא בן נון

קירל קיימה אמש מסיבת עיתונאים קצרה בפארק הירקון בתל אביב והתייחסה לאפשרות שתבטל את ההופעה בצל הירי של חיזבאללה. היא הבהירה שהמופע ייערך כרגיל - כל עוד הנחיות פיקוד העורף לא משתנות.

"מרגש אותי לעשות את זה בתקופה הזו", אמרה קירל. "אני מרגישה מחויבת לקהל, מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה, לצד הטרור, ולהראות שהם לא ינצחו אותי. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ומה יהיה אם המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור - כל עוד לא עוצרים אותי. אני מרגישה שאני רוצה לתת לקהל שלי את זה, למדינה שלי את זה, המוזיקה זה הדבר הכי מאחד והכי מקסים שיש בעולם. אנחנו עובדים על מופע כל כך מושקע ויפה, בעזרת השם שהכול יהיה כרגיל. הימים האחרונים הם הכי קשים מבחינת חוסר הוודאות, זו סיטואציה מאוד מורכבת ובשביל זה אני כאן, לעמוד ולהגיד שאנחנו ממשיכים כרגיל בהתאם להנחיות פיקוד העורף. נשמור על הבטיחות של כולם כמובן. ואני אגיד כמה זה לא מובן עבורי לקיים מופע מול רבבות אנשים שרכשו כרטיסים. פארק שבא בקלות זה כיף. פארק שבא במאמץ רב זה הופך את זה ליותר מתוק. אני אעבוד הכי קשה בעולם כדי לתת לקהל חוויה בלתי נשכחת. אני מקווה שכך יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully