וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאופרה על הרצל הגיעה לניו יורק: הסולנים ריגשו את הקהל עם שיר למען החטופים

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 11:59

בערב שהתקיים במרכז התרבות טמפל עמנואל לציון 120 שנה לפטירתו של הרצל, הוקרן הסרט "תיאודור" - הפקה קולנועית של האופרה המקורית בשפה העברית. בנוסף הופיעו סולני האופרה הראשיים

אמני האופרה הישראלית הופיעו השבוע בניו יורק באירוע מיוחד שהוקדש לאופרה "תיאודור". בערב שהתקיים במרכז התרבות טמפל עמנואל לציון 120 שנה לפטירתו של הרצל, הוקרן הסרט "תיאודור" - הפקה קולנועית של האופרה המקורית בשפה העברית. בנוסף הופיעו סולני האופרה הראשיים עודד רייך (הרצל), נועם היינץ (תיאודור) וענת צ'רני (ז'ולי). באירוע נכח גם המלחין יונתן כנען, שסיפר על תהליך היצירה של האופרה. את הסרט צילמה והפיקה חברת אלהקום.

הערב נפתח עם ביצוע של סולני האופרה לשיר Bring Him Home מתוך המחזמר "עלובי החיים" למען החזרת החטופים. הפקה זו של האופרה הישראלית, שכתיבתה נמשכה כשלוש שנים, הולחנה על ידי יונתן כנען, בבימויו של כותב הליברית עידו ריקלין ובניצוחו של נמרוד דוד פפר. האופרה זכתה להצלחה גדולה ונבחרה על ידי מגזין Opera Now לאחת האופרות הטובות בעולם לשנת 2023.

האופרה תיאודור בניו יורק. באדיבות מרכז שטרייקר טמפל עמנואל,
האופרה בניו יורק/באדיבות מרכז שטרייקר טמפל עמנואל

לאור הביקוש תשוב "תיאודור" לבמת האופרה הישראלית במרץ 2025.

טלי ברש גוטליב, מנכ"לית האופרה הישראלית, הוסיפה: "האופרה הישראלית גאה להעלות את סיפורו של הרצל באופרה מקורית ומעוררת השראה. אנו בטוחים שמשמעותה הייחודית, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה, תהדהד בקרב כל קהל שייחשף אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully