וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי נועה קירל: גם פאר טסי וישי ריבו ביטלו את הופעותיהם

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 17:50

הזמר פאר טסי הודיע כי הוא מבטל את הופעתו שהייתה אמורה להתקיים במוצאי שבת הקרובה בהיכל מנורה בתל אביב. מוקדם יותר ביטל גם ישי ריבו את הופעתו בהיכל מנורה שהייתה אמורה להתקיים מחר

פאר טסי בהופעה בהיכל מנורה/בני רוטלוי

גל ביטולי ההופעות: הזמר פאר טסי הודיע כי הוא מבטל את הופעתו שהייתה אמורה להתקיים במוצאי שבת הקרובה (28 בספטמבר) בהיכל מנורה בתל אביב. מוקדם יותר ביטל גם ישי ריבו את הופעתו בהיכל מנורה שהייתה אמורה להתקיים מחר.

כך כתב פאר טסי בעמוד האינסטגרם שלו: "ניסיתי במהלך היום להשאר אופטימי ולהמשיך כרגיל אבל קשה לי להתנתק מהמצב ומהדאגה לכם שתצאו להופעה ואיך תרגישו אם תהיה אזעקה בדרך או כל דבר שיכול לקלקל לנו את האווירה (יותר מהמצב הנוכחי) ולכן לצערי הגדול אני נאלץ לדחות את המופע של מוצ"ש במנורה לתאריך אחר שנפרסם בקרוב.

הכרטיסים שברשותכם תקפים למועד החדש ואם במקרה התאריך החדש לא יסתדר לכם ניתן להכניס לאזור האישי באתר של קופת תל אביב ולקבל זיכוי מלא. המצב כרגע לא מאפשר לנו לעשות את זה, כמו שאנחנו רוצים. אני אוהב אתכם ומעריך אתכם ומתגעגע מאוד אנחנו חזקים ובע"ה נביס אותם. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

פאר טסי פרסי אקו"ם. ראובן קסטרו
פאר טסי/ראובן קסטרו

הבוקר כזכור הודיעה נועה קירל כי היא דוחה את ההופעה בפארק הירקון שתוכננה להתקיים ביום חמישי. המועד החדש שבה תתקיים ההופעה הוא 20 באוקטובר בחול המועד סוכות. "זה לא פשוט לתכנן כלום בימים המורכבים האלה ואני באמת מקווה שנוכל לחגוג יחד בביטחון מלא. אני מתפללת לשלומם של החיילים שלנו ואמן ועד אז יחזרו אלינו החטופים ונהיה יחד כולנו במופע המטורף שהכנו לכם", מסרה.

  • עוד באותו נושא:
  • פאר טסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully