וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקוח נפש: באופן נדיר, מסביר פיקוד העורף הדתי התייצב באולפן בשישי בערב

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 23:37

מסביר פיקוד העורף הדתי, תת אלוף צביקי טסלר, התייצב באולפן שישי בשישי בערב על אף היותו דתי. הוא הסביר שמדובר בפיקוח נפש וקרא לציבור - גם החילוני וגם הדתי - להישאר עירניים למתרחש

צביקי טסלר. קשת 12, צילום מסך
צביקי טסלר/צילום מסך, קשת 12

מסביר פיקוד העורף תת -אלוף צביקי טסלר, אדם דתי החובש כיפה, הגיע לאולפן חדשות 12 בערב שבת כדי להסביר את הנחיות פיקוד העורף תוך שהוא מסביר שמדובר בפיקוח נפש. טסלר הסביר שהוא אמנם אדם דתי ששומר שבת אך בשל האירועים הביטחוניים הדרמטיים, דהיינו ניסיון חיסול מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, הוא מבקש מהציבור להיות עירניים על אף השבת כדי לדעת מה קורה. עם זאת, למרות המצב הביטחוני - בערוץ 14 לא משדרים דבר.

התסריטאי רשף שי ("ארץ נהדרת") כתב: "אני רגוע, הרגע ראיתי קצין של פיקוד העורף עם כיפה בערב שבת בחדשות אומר: אנחנו בשגרה".

הערב תקף צה"ל את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הבונקר של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה, הממוקם מתחת לבנייני מגורים בלב הדאחייה שבביירות. מקור ישראלי מסר שנסראללה היה היעד לתקיפה. בעקבות התקיפה, לשכת ראש הממשלה הודיעה שנתניהו החליט להקדים את חזרתו ארצה, והוא ימריא מארצות הברית במהלך השבת, ב-3:00 לפנות בוקר. בכיר ישראלי אמר שקיימות אינדיקציות שנסראללה היה במתחם שהותקף, וכי למי שהיה שם יש סיכוי קטן מאוד לצאת בחיים. בניו יורק טיימס פורסם שבעקבות התקיפה, מנהיג איראן עלי חמינאי מכנס דיון חירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully