וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חרבו דרבו" הכניע גם את נסראללה: רשימת החיסול של נס וסטילה היכתה שוב

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 13:07

להיט הנקמה ההומוריסטי של נס וסטילה, "חרבו דרבו", נועד להעלות את המורל בישראל המוכה של סוף 2023, אך כולם המומים כיצד הוא ניבא את ההתנקשויות האחרונות - ממוחמד דף, עבור באיסמעיל הנייה ועכשיו חסן נסראללה. ברשת צחקו: "מה היה כל כך קשה להכניס את סינוואר לשיר?"

נס וסטילה: פחד אלוהים/ניידת סנטרל

להיט הנקמה ההומוריסטי של נס וסטילה, "חרבו דרבו", נועד להעלות את המורל בישראל המוכה של סוף 2023, אך ברשתות החברתיות בעיקר המומים מהיכולת של רשימת החיסול המוזכרת בו לפגוע בול בכל השמות.

בחלק האחרון של השיר, הזהירו השניים "כל כאלב ביג'י יומו" (כל כלב בא יומו) את "כל מי שתכנן, כל מי שתמך, כל מי שביצע, כל מי שרצח", ובהם בכירי חמאס מוחמד דף, שישראל התנקשה בו לפני כמה חודשים; איסמעיל הנייה, שחוסל בסוף חודש יולי בתקיפה בטהראן; ומזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שחוסל אתמול במפקדה המרכזית בביירות.



הצבעתם כבר למצעד הישראלי השנתי של וואלה וגלגלצ?

כאמור, לאחר שנס וסטילה דייקו כשניבאו שישראל תחסל את מוחמד דף, איסמעיל הנייה וחסן נסראללה - הרשת התמלאה בבדיחות רבות. גולש אחד כתב "נס וסטילה תודה על העבודה שאתם עושים למען מדינת ישראל", אחר הוסיף: "הם אשכרה אריה סטארק", גולש נוסף כתב: "נשארו רק בלה חדיד, דואה ליפה ומיה חליפה", ואחר סיכם: "מה היה כל כך קשה להכניס את סינוואר לשיר???".

  • עוד באותו נושא:
  • נס וסטילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully