וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולפן זה לא שכונה, לא מכובד להרים כוסית": כרמלה מנשה תוקפת את עמית סגל

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 11:35

הכתבת הצבאית הוותיקה של כאן 11, כרמלה מנשה, יוצאת נגד החגיגות באולפני הטלוויזיה עם היוודע דבר חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "לא מכובד, לא רציני, זחוח ולא מקצועי לחגוג באולפנים, למחוא כפיים, להרים כוסית בשידור חי. יש 101 חטופים בעזה. איפוק זה כוח"

עמית סגל ובן כספית חוגגים את חיסלו של נסרללה/"פגוש את העיתונות"

הכתבת הצבאית הוותיקה של כאן 11, כרמלה מנשה, יוצאת נגד החגיגות באולפני הטלוויזיה עם היוודע דבר חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. מנשה לא נקבה בשמות ספציפיים של עיתונאים שחגגו, אך ברור שרמזה לכוסית הערק שהרים עמית סגל באולפן "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, כמו גם לינון מגל שצהל ורקד באולפן "הפטריוטים".

"לא מכובד, לא רציני, זחוח ולא מקצועי לחגוג באולפנים, למחוא כפיים, להרים כוסית בשידור חי", כתבה כרמלה מנשה. "יש 101 חטופים בעזה, משפחות שנעקרו מבתיהם, לוחמים ברצועה ובלבנון, משפחות בחרדה, ירי לעבר ישראל. איפוק זה כח, אולפן שידור לתפיסתי זה לא שכונה".

אתמול כזכור נרשם רגע תמוה כשמגיש התוכנית עמית סגל, שהצטרף באיחור לאחר יציאת השבת, ביקש לפתע מאחד מעובדי האולפן בקבוק ערק, תוך שהוא מחלק לחברי הפאנל, לרגל חיסולו של חסן נסראללה. אנשי הפאנל נראו מופתעים, חלקם המומים, ורק דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס תהה האם יש מה לחגוג כשעשרות אלפי מפונים מחוץ לבתיהם. סגל הסביר לו בתגובה שהוא משוכנע שגם הם שמחים על מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully