וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של שירי ביבס שוברת שתיקה: "איבדתי תקווה שהם יחזרו בחיים"

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 13:45

דנה סילברמן-סיטון, אחותה של שירי ביבס החטופה בעזה עם שני ילדיה מאז 7 באוקטובר, התראיינה לסדרה חדשה בכאן 11, שם היא סיפרה שהיא מכינה את עצמה לכך שאחותה ואחייניה לא ישובו חיים

דנה סיטון-סילברמן, אחותה של שירי ביבס החטופה בעזה/כאן

דנה סילברמן-סיטון, אחותה של שירי ביבס החטופה בעזה עם שני ילדיה מאז 7 באוקטובר, התראיינה באופן נדיר לסדרה חדשה בכאן 11 בשם "היום שלא נגמר", שם היא סיפרה בגילוי לב שהיא מבינה שאחותה ואחייניה כנראה לא יחזרו בחיים מעזה.

סילברמן-סיטון, שהתראיינה פעם אחת בלבד מאז 7 באוקטובר, אמרה לסדרה התיעודית החדשה "היום שלא נגמר" (כאן 11) כי איבדה תקווה. "במהלך העסקה הראשונה כמובן שחיכינו לשמוע את השמות שלהם וכל פעם שהזמן עבר הרגשתי שזה לא הולך לקרות. ככל שהימים עברו והרשימות הגיעו והם לא היו בין הראשונים, אני אישית די מודה שאיבדתי תקווה. אולי גם לא רציתי להשלות את עצמי בשביל לא להתאכזב. פשוט הכנתי את עצמי באיזה סטייט אוף מיינד כזה לא לצפות כדי לא להתאכזב. אני חושבת שזה עד היום מה שמנחה אותי. זה אחת הסיבות למה אני פחות לא באור הזרקורים ואני לא מתראיינת ואני לא מראה את עצמי כי אני באמת לא מעוניינת להיות. משהו שדווקא כן עוזר לי בתקופה הזאת זה שלא מכירים אותי. אם עכשיו הייתי מסתובבת וכל אחד היה בא ואומר 'אוי, את הדודה של הג'ינג'ים החמודים', מבחינתי זה רק מוריד אותי למטה. האנונימיות הזאת כן עוזרת לי כרגע.

"אני התעקשתי כן לספר לילדים שזה המצב כדי שלא ישמעו את זה ממקום אחר. אז עולות הרבה שאלות בעיקר מהבת שלי, על אם זה נכון שהם באמת מתו. זה משהו שהרבה עולה מצידה כל כמה ימים, 'אימא, שירי והילדים באמת מתו?' וצריך להגיד לה שכן. זו הסיבה ההישרדותית שדיברתי עליה".

שירי ביבס עם ילדיה כפיר ואריאל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שירי ביבס וילדיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הסדרה התיעודית החדשה "היום שלא נגמר", סדרה בת חמישה פרקים שמגוללים את 7 באוקטובר דקה אחר דקה, תשודר בכאן 11 החל ממוצאי שבת הקרובה ובכל ערב אחרי החדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully